3:Öyle Şeyler Söyle ki Durup Dururken Tam Hayattan Vazgeçerken Beni Aşka İnandır

10 1 0
                                    

Başlık sığmadı şarkıyı yarım yamalak yazdım her şey için özür dilerim.

Taylor kim bilir ne zamandır ağlıyordu. Hava kararmıştı artık, insanlar daha da çok eğlenmeye başlamıştı. Onlar müzikte dans ederken Taylor daha da fazla ağlıyordu.

Ezhel... ve Nicki. Sahnede gördükleri aklına gelince midesi bulandı. Bir kere Ezhel, Nicki'nin tipi değildi hiç.

"Neden?!" diye bağırdı gökyüzüne doğru. "Neden her şey mahvolmak zorunda?!"

"Mahvolan şey neymiş?"

Taylor kafasını sesin sahibine doğru çevirdi. Evet, o kişi Ezhel'den başkası değildi.

"B-ben, şey, hayır, yani-"

Ezhel parmağını Taylor'ın dudağına koydu. "Şşşş."

Taylor ne yapacağını şaşırmıştı. Ezhel'in ne düşündüğünü, ne yaptığını asla anlayamıyordu.

"Ezhel, sana karşı dürüst olabilir miyim?"

Ezhel güldü. "Tabii ki de. Ve bana Sercan de."

Taylor kızardı. "Gerçek ismin Sercan mı? Çok güzelmiş."

Gülüştüler.

"Pekala, Sercan, açıkçası... Ne yaptığını anlayamıyorum."

Ezhel tek kaşını kaldırdı.

"Yaşadığımız o an, gönderdiğin not, sonra Nicki'yle kol kola ol-"

Ezhel, Taylor'ın sözünü bitirmesine izin vermeden onu durdurdu. "Nicki mi? Nicki benim kuzenim, Taylor." dedi ve güldü.

Taylor çok şaşırmıştı. Çok çok şaşırmıştı. Anlamamıştı açıkçası. Ama ırkçı olduğu düşünülür de Twitter'da linç yer diye bir şey diyemedi. "Oha ciddi misin?" diyebildi sadece.

Ezhel, elini Taylor'ın yüzünde gezdirdi. "Tabii ki de ciddiyim, Tay. Senden başka biriyle o kadar yakın olabileceğimi mi düşünmüştün cidden?"

Taylor rahatlamış bir şekilde güldü. "Biliyorum, biliyorum, çok salakçaydı. Ama bir an sizi öyle görünce ne yapacağımı bilemedim."

Ezhel Taylor'ı kollarının arasına aldı. "Tay, senden başka kimseye sarılamayacığımı biliyorsun değil mi?"

Taylor farkında olmadan sessizce ağlamaya başlamıştı. Hayatında hiç bu kadar sevildiğini hatırlamıyordu. "Biliyorum."

Hava karanlıktı, uzaktan müzik sesi geliyordu. İkisi bir süre hiç konuşmadan sadece sarıldılar. İkisinin de sarılmayı bırakan ilk kişi olma cesareti yoktu.

"Taylor, işte buradasın!"

Selena'nın sesiyle beraber aynı anda birbirlerinden ayrıldılar.

"Seni ne kadar merak ettiğimin farkında mısın?" dedi ve Taylor'a sarıldı.

"Özür dilerim, Selo. Kafam çok karışıktı." Ezhel'e bakıp gülümsedi. "Ama şimdi iyiyim."

Selena Ezhel'e de selam verdikten sonra Taylor'ın kolundan çekiştirmeye başladı. "Gidelim artık, insanlar merak edecek."

Taylor ayağa kalktı, veda etmek için arkasını döndüğünde Ezhel'in çoktan gitmiş olduğunu gördü.

"Tuhaf... Her neyse." diye mırıldandı.


Coachella, 3. gün

Ezhel zamanının çoğunu Nicki ile geçiriyordu. Taylor umursamıyordu, ailesiydi sonuçta. O da bu sırada Zeynep Bastık ile takılıyordu.

Zeynep ona "Felaket" isimli şarkıdan bahsetmişti. Taylor biraz üzülmüştü, kimin için yazmıştı Ezhel o şarkıyı? Acaba şimdi kendisi için de bir şeyler yazar mıydı?

"Çok kafana takma." dedi Zeynep.

"Tamam." dedi Taylor.

O ikisi konuşurken bir anda Selena odaya daldı. Nefes nefese kalmıştı ve çok sinirli duruyordu.

"Sorun ne aşko?"

Selena nefesini toparlayıp konuşmaya çalıştı. "Ni-Nicki... Hamile."

Zeynep'le aynı anda "nE?" diye bağırdılar.

"Hem de Ezhel'den."

to the moon || Ezhel x Taylor SwiftHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin