Taylor aynada kendine bakarken ellerini saçına attı. "Saçımı kazıtayım mı? Viral olur."
"Saçmalaz mısın? Yapacaksan 2020'de yapacaktın. Şu an hiçbir anlamı yok." dedi Selena çantasını takarken. "Gidelim mi?"
Taylor kolunu Selena'nın beline doladı ve gülümsedi. "Gidelim."
Ve böylece kendilerini dışarıya attılar.
Bir süre yolda konuşarak ve şakalaşarak yürüdükten sonra yol ayrımına geldiler. Taylor sağa gitmek için adım attığında Selena'nın hala düz ilerlediğini fark etti. "Hişt, Selo!"
"Ne oldu?"
"Lana ve diğer indieciler çölün batısında takılıyor, unuttun mu?"
Selena gülüp Taylor'ın elinden tuttu ve çekiştirmeye başladı. "Ya, duymadın mı sen?"
Taylor hala şaşkın şaşkın yüzüne bakıyordu.
"Bir tane rapçi gelmiş bu sene, neyin nesidir bilmiyorum ama en iyi mal onda diyorlar."
"Kim diyor?"
"Off, Tay, gel işte sadece. Hem Lana'nınkilerden gına geldi artık, ikinci haftanın sonlarına doğru hep bir bokluk çıkıyor."
Taylor istemeye istemeye Selena'nın peşinden rapçilerin alanına doğru yürümeye başladı. Yaklaştıkları zaman Selena arkasını döndü ve "Sen burada bekle, önce ben bir konuşayım sonra seni çağırırım." dedi ve Taylor'ın cevabını beklemeden gözden kayboldu.
Taylor tek başına ortada dikilmekten rahatsız olduğu için kimsenin olmadığını düşündüğü çalılıkların yanına gitti.
Fakat biri vardı. Çalılıklara işeyen biri.
Taylor hiçbir şey demeden gitmesi gerektiğini biliyordu ama refleks olarak ağzından bir kelime çıktı: "İğrenç."
Ve bu kelime, işeyicinin dikkatini çekmek için yetmişti.
"Sen kime iğrenç diyorsun güzelim?" dedi üstüne doğru gelirken. Kafası güzel olduğu belliydi, o yüzden Taylor adımlarını hızlandırarak yürümeye devam etti.
Fakat işeyici ondan da hızlı davranıp Taylor'ın üstüne atladı. Taylor bağırmak istedi; ama bağırırsa herkesin onunla dalga geçeceğini bildiği için ağzını açmadı ve çaresizce çırpınmaya başladı.
Gözleri dolmaya başlarken bu anın çabucak geçmesini istiyordu. Ve evren bunu duymuş gibi, bir anda üstündeki adam başka biri tarafından fırlatıldı.
"Geri bas."
Taylor onun kim olduğuna bakmak için doğruldu. Neresinin olduğunu anlamadığı çok çekici bir aksanı vardı. Yüzüne baktı. Tanımıyordu, keltoş ve dövmeli bir adamdı. Fakat işeyicinin dehşet içinde baktığını ve hiç süre geçmeden topukladığını fark etti.
"Yardım ister misin?" Taylor bir adama, bir de uzattığı eline baktı. Ve sonra kendi başına kalktı.
"Teşekkür ederim... Yaptığın için."
Adam sırıttı. Taylor anlamadı. "Önemli değil. Taylor Swift, değil mi? Burada ne yapıyorsun?"
Taylor şaşkın şaşkın baktı. "Coachella'da performans sergileyeceğim, tabii ki de. Sen burada ne yapıyorsun?"
Sorusunu cevaplamadı. "Yani, burada ne yapıyorsun? Bizim mekanda. Sana biraz ağır gelmiş gibi."
Taylor aniden içinden gelen her şeyi anlatma isteğiyle konuşmaya başladı: "Selena yüzünden. İlla dedi rapçilerin birinde iyi bir mal varmış, onu deneyelim. Fakat ben Lana'nınkilerle mutluydum. Neden sürekli düzenimizi bozmak istiyor anlamıyorum."
Adam yine sırıttı. Fakat bir şey demedi. Taylor başını öne eğdi, utanmıştı. "Selena beni bekliyor olabilir, gitsem iyi olur."
"Seni etrafta görür müyüm?" dedi adam.
Taylor bir an durdu. "Adını bile bilmiyorum."
Adam arkasını dönüp gitmeden önce son bir şey söyledi: "Telaffuz edemezsin zaten."
Taylor az önce yaşadıklarının şaşkınlığıyla Selena'yı beklemeye başladı. Yaklaşık bir iki dakika sonra Selena yanına geldi. "Geç kaldığım için üzgünüm, malın sahibini bekliyorduk."
Taylor önemli değil anlamında elini salladı ve birlikte içeri girdiler. İçerisi karanlık ve duman altıydı. Taylor zar zor görüyordu. Ama önlerinde duran ve sırıtan adamın az önce ona yardım eden adamla aynı olduğunu çok iyi görebiliyordu.
"Selo..." diye fısıldadı.
"Hm?"
"Bu... malın sahibi mi?"
"Evet, Ey-zel gibi bir şey adı."
Taylor derin bir nefes aldı. "Harika."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
to the moon || Ezhel x Taylor Swift
Fanfiction9 Nisan 2021. Korona aşısının başarılı ve herkes için ulaşılabilir olması sonucunda Coachella bağımlısı Amerikanlar, 2021'de hiç zaman kaybetmeden konseri yapabilmek için bütün sanatçıları kısa bir süre içerisinde toplamış, konser alanını da organiz...