0.2

189 33 24
                                    

Mungyu yalvarmaya başladı abisine, okulun boş bir sınıfında. "Abi ne olursun konuş şu hocayla vazgeçsin. Okuldan atılmak nedir!"
Joshua kaşlarını çattı. "Bir; 'Abi' değil, 'hocam' diyeceksin. İki; kaç kere kavga ettin Mungyu, artık okul senin şiddetini göz ardı edemiyor!"

Mungyu bağırdı. "Okul değil o aptal Kim Minji göz ardı edemiyor!"

Mungyu'nun cümlesi ardından Joshua tek kaşını kaldırdı. "Tamam, kendi yaşıtlarınla geçinemiyorsun. Onu kabullenebilirim. Ama kendinden büyük birine, hele bir de hayatına bir katkısı olan okumuş öğrenmiş birine hakaret etmeni kabullenemem. Mungyu ağzını topla, yoksa alırım ayağımın altına!"

Mungyu, abisine karşı bir şey diyemediğinde sadece alt dudağını kemirdi sinirden.

"Bak ben seni savunsam bile Minji seni okuldan attırmak için her şeyi yapar!"
Mungyu, abisinden duyduğu cümle karşısında ağza alınmayacak bir küfür etti hocasına. Ardından kendi abisinden bir tokat yemesi de an meselesi oldu.

Joshua dişlerini sıkarak konuştu. "Seni az önce uyardım Mungyu. Yetti artık şımarıklığın!"
Joshua kardeşinin kolunu tutup onu ileri savurdu. "Yürü gidelim disiplin kurulunun yanına, seni artık korumayacağım!"

Mungyu duyduğu cümle ile bu sefer abisinin önünde dizleri üzerine çöktü. "Abi çok özür dilerim. Gerçekten bir daha yapmayacağım. Bana tam üç gün için bir şans versinler. Ağzımdan çıkan herhangi bir küfrü ya da herhangi bir kavgamı görürlerse atsınlar okuldan!"
...

Minji müdürün kararı ardından başını masaya doğru eğip göz devirdi. Yine Mungyu'ya tolerans gösterilmişti. Ama tabii ki bir şartları da vardı. Mungyu'nun da dediği gibi ona üç günlüğüne şans tanıyacaklardı.

Odadan bir bir öğretmenler çıktı ve odada yalnızca Bayan Kim ve Bay Hong kaldı. Bayan Kim dudağını kenarıyla gülümseyerek konuştu. "Yine bir şekilde kardeşiniz olaydan yırttı, tebrikler."

What's Going On Here? ↪ jiu + joshua ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin