0.4

132 21 19
                                    

Joshua, omzuna düşen ağırlık ile başını sakince çevirdi. Minji, başını Joshua'nın omzuna yaslamış bir şekilde uyuyordu. Joshua anında heyecanlanmaya başladı. Heyecan ve tedirginlikten deli gibi elleri terliyor, hatta Minji'yi bu kadar yorduğu için üzülüyordu.

Minji bir anda, boşluğa düşer gibi gördüğü rüya yüzünden, irkilerek uyandı ve ardından Joshua'ya baktı. "Çok özür dilerim, uyumuşum!"
Joshua, başını 'sorun değil' der gibi salladı ve ardından her ikisi de Minji'nin telefonuna çevirdi başını. Minji gecenin bir vakti çalan alarmını kapatıp konuştu.

"Üzgünüm, büyükannemin odasında refakatçi kalacağım, gitmeliyim."

Joshua kafa salladı. "Olur tabii, ben seni bırakayım istersen."
...

Minji gülümsedi. "Seni çok çok daha iyi gördüm büyükanne. Yarın sana kendi ellerimle kimbap sarıp getireceğim!"
Joshua gülümsedi Minji'ye bakarak. Kalbi yumuş yumuş olmuştu. Büyükanne Kim gülümsedi. "Bu oğlan da kim? Yoksa sevgilin mi var Minji?"

Minji başını iki yana salladı. "Hayır, öğretmen bir arkadaşım. Aynı okulda iş yapıyoruz, Hong Joshua."

Büyükanne Kim gülümsedi. "Anladım, merhaba."
Son kelimeyi Joshua'nın gözlerinin içine bakaram söylemişti Büyükanne Kim, gülümsemeye devam ederken.

Joshua gülümsedi. "Merhaba efendim."

Büyükanne Kim, Minji'ye dönüp gülümsedi. "Spor turnuvalarından dokayı birçok erkek buradaymış şimdi. Refakaçi kalma bugünlük, ben burada uyurken başına bir şey gelir diye korkuyorum."
Minji gülümseyerek başını iki yana salladı. "Kimse bir şey yapamaz, korkma sen. Hem tüm gece kim seninle ilgilenir? Yalnız başına nasıl kalacaksın?"

Joshua lafa atladı direkt. "Minji, zaten sınav soruları yüzünden tatil olan gününde dinlenmedin ve sorulara yardım ettin. İzin ver, bugün büyükannen ile ben ilgileneyim."
Büyükanne tek kaşını kaldırdı. "Güvenilir misin ki sen?"

Minji kafa salladı. "Güvenilir biri büyükanne..." Minji, Joshua'ya döndü bu sefer. "... Ama gerçekten buna gerek yok."
Joshua başını iki yana salladı. "Gereklilik için değil. İlgileneyim, dedim ve ilgileneceğim. Taksi çağıralım ve sen git hadi evine."

What's Going On Here? ↪ jiu + joshua ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin