CHAPTER 2

1K 64 10
                                    

Hi guys you can find chapter 1 on Nishfanfic25 I'd. 

Let's start,

AT NANDRA PALACE 

Avneet-: dad.. pleaseee..

Ad-: no means no..

Avneet-: dadd.. mumma aap samjhao na dad ko ki let me go..

SA(sonia aunty)-: mein unhe kya samjhau pihu.. I'm with him only..

Avneet(whining)-: ahh.. chachuu.. pleaseee aap toh samjho..

Ma(mahesh)-: beta mein teri baat samajh rha hu.. par sorry hum mein se koi apni princess ko humse durr nhi jaane de skte.. nd ur dad is correct, ur not going anywhere..

Nis(nisha)-:  haa doll.. aur tujhe internship karni hai toh humari company mein kar le na..

Avneet-: nhi chachi.. aap log samjh nhi rhe ho, mujhe successful hona hai life mein kuch karna hai but I want to stand on my own feets.. mein chahti hu ki duniya mujhe nandra's ki one nd only daughter "avneet kaur nandra"  ke naam se nhi, balki mere khud ke naam se, meri khud ki identity se pehchane..

Jai-: haa hum samjh rhe hai par tujhe mumbai hi kyu jaana hai, yha bhi toh itni sari companies hai..

Avneet-: I know bhaiya.. but mujhe mumbai hi jaana hai, because internship ke liye mera selection mumbai mein jo international topmost company hai usme hua hai, nd I don't want to lose that opportunity.. dad please..

Ad-: betaa.. acha tell me if humne tujhe jaane ki permission de bhi di toh tu kaha rahegi..??

Avneet-: apartment mein..

Ad-: akele..?? She nods. Nhii ur not going anywhere, I can't give permission to u.. itne bade city mein tu akele kaise manage karegi..?? Nhi ur not going..

Avneet-: dad I'll manage.. please believe me, u know na I will never ever do anything jisse aapka ya family walo ka naam spoil ho..

Ma-: beta we believe u par tu samjh nhi rhi..

Avneet-: chachu, dad.. pleaseee mana mat kijiye, murmurs I just have 2 years to prove myself..

Ad-: kyaa..??

Avneet-: no.. nothing.. pleaseee allow me, please 🥺... She makes the most innocent face which melts everyone nd they agrees nd she hugs her dad in excitement. Her mother was still not fully convinced to let her go but she agrees because of her daughter's happiness

SA-: kab jaana hai..??

Avneet-: after 2 days..

SA(shocked)-: kya..?? Itni jldii..??

Avneet-: haa.. actually I had to join from next week only nd next week mein sirf 3 days bache hai..

SA-: hmm..

Avneet(backhugging her)-: mom.. aap itne pareshan mat ho.. everything will be fine.. she looks at her nd gives her a hope so look.

***************
Otherside at nigam's palace,

Everyone was busy in their own world. Vibha (va for vibha aunty) nd vaishu was trying to find details about that girl, while seeing other girls pics. Abhi nd sd were sitting in front of them doing their office work nd was looking at both of them in between nd shakes their head in disbelief😂😂. Sid nd abhinav was playing video game.

Revenge wedding - Sidneet FFWhere stories live. Discover now