O Uyandı!

7 1 0
                                    

Ona dokunan herkes kül olmuş meğersem benim bundan bile haberim yokken yanımdaki adam onun elini tutmam için zorlamıştı ve tahmin edersiniz ki ben buna çok kızdım
Bu adamı hiç sevmiyecektim

Ona dokunmamla gözlerini açtı.

Herkes biraz gerilmişti ama o bir insana benziyordu çirkin de sayılmazdı neden korkup geriliyorlardı hiç anlamam.
Belki de ben fazla korkusuzca ve umursamazca davranıyordum bu konuda

Ağzını araladı..
Birşey demesini bekliyordum ama o uykusuna geri döndü. Herkes hayretle bakmaya başlamıştı ona yani uzaydan geldiğini sandıkları insana benzeyen temas halinde de kül eden bir şeye bende hayretle bakmaya başlamıştım bunları düşünürken.
...
Ivır zıvırlarla ben ilgilenmiyordum ama ona test yapacak onu gözlemliyecek kurban ben seçilmiştim yanımda da sadece iri yarı suratı hep asık kahverengi gözleri siyaha yakın gözleriyle uyumlu renkte saçları vardı tahmin edersiniz ki saçları asker tıraşıyfı elinde birkaç tane yara vardı.
Bir adamla fısır fısır konuştuktan sonra başıma dikildi ve hareketsiz hatta nefes dahi almadığını sandığım bir şekilde gözleini üzerime dikti.
...
Zaman geçmek bilmiyordu ama içimde bir sıcaklık var gibiydi kafamda duran adamın soğuk bakışlarına rağmen.
Bir hırıltı duymamla ayağa fırlamıştım
Uyanmıştı! ve bana yorgun bi o kadar da boş görünen fakat içinde fazla çok şey olan bir bakış attı.
Adam hiç tepki vermiyordu ama o adam gibi kimse de bağırıp çağırmaya başlamamıştı.
Kameralarla da mı izlemiyorlardı yani uzaylı var üstte biraz işinize verin canım kendinizi.

Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin