A tábor.

2.2K 17 0
                                    


Sziasztok! Sarah vagyok, 15 éves, és most kezdem a gimnáziumot. Ma van a gólyatábor első napja. Mindenki a Délinél sorakozott, így én is ott várakoztam az osztályomat keresve. A barátnőm Sandra már ott várt, majd egy forró csókkal üdvözölve egymást vártuk a többieket. Titkos kis kapcsolat volt a mienk, lassan 3 hónapja. Senki se tudja, hogy együtt vagyunk és jól is van ez így.  Ahogy megpillantottam Sandrát, minden elrejtett érzelmem a felszínre tört. Gyönyörű közepes méretű kebleit egy fekete csipkés melltartó, és egy fekete trikó takarta. Combján és seggén feszülő nadrágja teljesen felizgatott. Csak néztem, és minden erőmmel visszafogtam magam, hogy ne préselődjek hozzá és rángassam el valamerre. Hírtelen felkapta a fejét, majd rám mosolygott. - Mi az nyuszi, merre jársz? - közelebb hajoltam, hogy az ajkam a fülét érintse, majd halkan belesuttogtam a fülébe. - Szeretnélek megdugni téged, és fogni a melleidet, szívni, simogatni addig ameddig nem élvezel el kiabálva. Szeretném letépni rólad a nadrágot, hogy bugyin keresztül simogassalak, ameddig olyan nedves leszel, hogy könyörögni fogsz hogy vegyem le rólad és nyaljalak ki. - elvörösödött, majd elhajolt. - Na, hagyd abba kérlek, jönnek a többiek!- mondta, majd láttuk, hogy lassan gyülekezünk. Elindultunk a vonattal, majd elkezdtünk beszélgetni a többi lánnyal. - Na és, hogy álltok a fiúkkal? - néztek ránk, mire egymásra néztünk egy másodperc elejéig. Kuncogtam egyet, majd megingattam a fejem. - Egyenlőre senki sehol, és ha jól tudom akkor Sandrának se. - Sandra megingatta a fejét és elmosolyodott. A vonat út közben végig férfiakat bámultak a telefonon. Régebben nekem is volt dolgom fiúkkal, de nem jött be. Inkább maradtam a lányoknál. Nincs is jobb érzés mint amikor két női test összeér. Miután megérkeztünk Balatonlellére, mindenki elfoglalta a szállását. - Szeretném letépni rólad azt a fekete trikót és a számba tenni a melleidet. - lihegett a fülembe. - Este lehet róla szó kicsikém. De csak ha jó kislány leszel. - kacsintottam rá, és egy lendülettel rácsaptam a seggére, ami csak úgy remegett. Kihívtak minket ismerkedős játékra, de egészen végig arra gondoltam hogyan fog a fülembe lihegni. Lementünk a Balatonra fürdeni. - Gyere egy pillanatra. - néztem rá, majd elrángattam magammal a Balaton mélyebb pontjára. Egymásra néztünk, majd eltűrtem a haját a füle mögé, és megfogtam az arcát. Lassan magamhoz húztam, majd a szánk lassan egymáshoz préselődött. Lejjebb csúsztunk a vízben, majd szépen lassan megfogtam a melleit és lágyan simogatni kezdtem. Benyúltam a bikini felsője alá, majd elkezdtem simogatni a mellbimbóit, melyek borzasztó hirtelen keményedtek meg az érintésem után. - Fejezd be Sarah. - nyögött fel halkan, mire megráztam a fejem és másik kezemmel rámalkoltam a seggére. - Akkor hagyom abba amikor én úgy érzem. Olvadj szét az ujjamon kislány. - kacsintottam majd félrehúztam a bugyiját. - Szeretnéd, hogy beléd menjen az ujjam, és felfedezzelek? - néztem rá, mire beharapta az ajkait és bólintott. Lassan, körkörösen elkezdtem simogatni a csiklóját, ami ennek hatására megduzzadt. Gyönyörű punci volt. - Tégy úgy, mintha beszélgetnénk. - mondtam neki, majd a semmiből belédugtam egy ujjam. Felnyögött, majd a vállamba fúrta a fejét. Hírtelen Sierra tűnt fel a semmiből - Na basszameg a legjobbkor. - mormogtam, majd mosolyra húztam a számat. - Ti mi jót csináltok? - nézett ránk szélesen vigyorogva. - Beszélgettünk csak. Miért jöttél ide? - kérdezte Sandra indulatosan. - Nyugi van csajszi. - néztem rá, mire elhallgatott. - Megyünk ebédelni, és gondoltam szólok. Foglaltam asztalt nektek magunk mellett. - mondta majd megfogta a kezem és elhúzott a part végéig.

leszbikus kalandomOnde histórias criam vida. Descubra agora