Azt hittem, hogy Sierra sose megy már el. - mondta Sandra nagyot sóhajtva, majd nagyokat pillázva rám nézett. Kék szemei elárulták, hogy mennyire epekedik azért, hogy újra belé mártsam az ujjaimat. Én voltam az első lány az életében, én viszont nem mondhattam ezt magamról. Néha mintha kisebb ellenkezést véltem volna felfedezni a mondataiban miközben beszélgettünk, de nem tulajdonítottam neki nagyobb figyelmet. Eljött az este. Ennél jobban semmit sem vártam még. Végre az enyém lesz. Mindenki bement a saját szobájába, és mind a ketten szomorúan konstáltuk, hogy emeletes ágyak vannak, illetve egy szobában 6-an vannak. - Hogy fogjuk megoldani így nyuszifül? - nézett rám kétségbeesetten, mire vettem egy mély levegőt. - Megvárjuk ameddig elalszanak. Előtte menjünk el fürdeni. - indultam meg a fürdőbe, mire utánam jött. Külön fürödtünk sejtelmem sincs miért. Olyan passzív lett. Talán valamit elrontottam. Na mindegy is. Kivettem a vodkát a szatyromból, és elkezdtünk inni. Mindenki kidőlt olyan éjfél környékén, így tudtunk végre egymással foglalkozni. Megfogtam a csípőjét és a nyakának préseltem az ajkaimat. Élvezte. Egyre hevesebben vette a levegőt. A fülembe nyögött. Szépen lassan levettem róla azt a szexi egyben aranyos hálóinget. -Menj a takaró alá. - utasítottam, mire engedelmesen a takaró alá bújt. - Jó kislány. - bólintottam helyeslően, mire széles mosolyra húzta a száját. - És most - kezdtem - befogod a szádat, és csendben élvezed ahogy az ujjaim benned táncolnak. - csendben bólintott, én pedig közelebb hajoltam. - Vedd le szépen a bugyid. - suttogtam, mire levette a bugyiját. Kis csókokkal egyre lejjebb haladva szívattam őt. Láttam rajta, hogy tetszik neki. Folytattam. Elkezdtem csókolni a melleit. Azok a mellek, sose láttam ehhez hasonlókat. A számba vettem az egyiket, majd körkörösen nyalogatni kezdtem. - Szívd be a mellbimbóm, kérlek. - nézett rám, és a szemében éreztem a könyörgést. Eleget tettem neki. Szépen lassan elkezdtem szívni őket. Halk sóhaj hagyta el a száját. Mellbimbója megkeményedett a számban, amitől teljesen benedvesedtem. Feljebb mentem, majd egy csókot nyomtam a szájára. Lejjebb haladtam. Egyre lejjebb. Megremegett a teste. Kirázott a hideg, még sem hatott meg annyira mint más akivel eddig voltam. Leheltem egy csókot a combjaira, majd vettem egy nagy levegőt, és megpusziltam a csiklóját. Felkapta a fejét. - Tedd le a fejed cica. - mondtam neki, mire letette a fejét a párnára. Belekezdtem. Benyálaztam az ujjaimat, majd elkezdtem lágyan, finoman simogatni a csiklóját. Becsúsztattam az egyik ujjam. Nedves volt és szűk. Még jobban nedvesebbé tett. Először csak lassan ujjaztam, majd fokozatosan gyorsultam. A fejére tette a párnát, majd belenyögött. - Ügyes vagy, így tovább. - kuncogtam, majd elkezdtem körbenyalni. Éreztem, hogy a végénél jár. Abbahagytam. Belevisított a párnába. - Én mondom meg mikor mész el. - kacsintottam rá. - Csináljam gyorsabban? Élveznéd mi, te kúrva?! - pillantottam fel miközben éppen kinyaltam belőle a lelket. - Igen....kérlek. - mondta elhaló hangon. - A végénél vagyok. Szeretnél elélvezni ugye? Szeretnéd, ugye? - kérdeztem, mire bólintott. Folytattam amit elkezdtem, és nem telt bele 3 perc, amikor elöntötte a számat az édes nedv, melyre minden nő vágyik. A teste megremegett es megtépte a hajamat. Végre az enyém lett.
YOU ARE READING
leszbikus kalandom
RomanceSarah éppen most kezdi a gimnáziumot, és első útja a gólyatáborba vezet. Meglát egy lányt, és hosszas szemezés után talán keszólítja. A kérdés, hogy a lány vajon ugyanazt érzi-e mint Sarah, vagy csukott ajtón kopogtat?