-Cumartesi saat 13:21-
Asiye:Yenge benim.
Şengül:Hoşgeldin kuzum noldu?
Asiye:Aybikeye bakıcaktım.
Şengül:Siz beraber değil miydiniz ne hemen bu özlem?
Asiye:Yenge şimdi biz melisalarda kaldık ya.
Şengül:Ee?
Asiye:Ben buraraya geldim ki şimdi melisaların dedikodusunu yapıcaz.
Aybike:A asiye hoşgeldin içeri gelsene.
Şengül:Iyi madem geç içeri.
-Aybikenin odası-
Aybike:Asiyem.
Asiye:Aybikem.
Aybike:Ihm dinliyorum seni asiyecim.
Asiye:Aybikeee.
Aybike:Asiyeee ne oldu?
Asiye:Doruk bana açıldııı!!!
Aybike:Yok artık benim yokluğuma mı denk getirmiş.
Asiye:Olabilir.
Aybike:Ee nasıl oldu ayrıntılı anlat.
Asiye:Aybike biz işte yolda gidiyoruz;bana diyor ki çok güçlü bir kızsın benim hayatımda hiç böyle biri olmadı felan diyordu,bende nasıl diye soruyordum.
Aybike:Hayatında ilk defa böyle güçlü bir kız görmesi onu etkilemiştir.
Asiye:Asiye diyip beni durdurdu,benim kalbim çok hızlı atıyordu,dışardan duymuş bile olabilir "Bak belki seni kırmışımdır üzmüşümdür beni affet,bundan sonra benim hayatım olup devam etmek ister misin?"Diye birden sordu,şaşırdım ve "Olur" Diye saçma bir cevap verdim.
Aybike:Istemiyor muydun?
Asiye:Istiyordum ama olur diye cevap mı olur.Sonra bahçede biraz konuştuk,beni bırakmayacağına söz verdi.
Aybike:Ayy çok romantik.
Asiye:Evet öyle ama kadir abim ve ömere nasıl diyecem?
Aybike:Onu hepimiz toplanıp sakin bir şekilde konuşacaz.
Asiye:Aynen o iyi olur,peki siz?Zaten sen bütün gece uyuyordun.Şimdi nasılsın.
Aybike:Şimdi çok iyiyim,berk bütün gece beni beklemiş ben işte yatarken felan mesaj yazmış öyle.
Asiye:Yakında berk sana açılır.
Aybike:Açılsın artık,onu uzaktan değilde yakından sevmek istiyorum ona utanarak değilde rahat rahat bakmak istiyorum.Ben sadece berkin yanımda olmasını istiyorum.
Asiye:Berkde senin istediklerini istiyor.
"Aşka fazla inanan biri değilim çünki hep yanıltıyor,filimlerdeki gibi bir aşk isterdim hep.Artık onlarda yalan oldu,sevmek artık dokunmak olmuş.
Hani o uzaktan sevmek hani o ona zarar gelmesin diye çabalamak.
İşte bu yüzden aşka inanmıyorum o inancımı kaybettirdiler."