Günlerden bir gün yine odamda oturuyordum ve kitabımı okuyordum kitap okumak en sevdiğim şeylerden birisidir çünkü aaa bu arada ben ecrin ada 19 yaşındayım ve sağlıkçıyım. Ailemle ve arkadaşlarımla vakit geçirmeyi çok seviyorum.
Kitabımı okurken annem içerden seslendi
"ecrin çay içiyoruz hadi gel" diye
Bende tamam anne geliyorum diye seslendim içeriye kitabımda bölümü bitirmeme iki sayfa kalmıştı onu okuyup salona çay içmeye gittim. Mayıs ayı'ydı ve abim aşçı olduğu için antalyaya gidecekti onun hakkında konuştuklarını duydum. Gittim oturdum çayımızı içip konuştuk daha sonra ben tekrar odama gitmek için kalktım. Telefonum şarjdaydı bizim kızlardan mesajlar vardı hemen telefonu elime alıp baktım ve mesaj yazdım. Bir iki gündür görüşemiyorduk özlemiştik birbirimizi .
Kızlarda müsait oldukları için görüntülü konuştuk ve yarın birlikte dışarı çıkıp vakit geçirmeye karar verdik. Kızlarla konuşmamız bitince yarın kızlarla buluşacağımı söyledim annemlere onlar da zaten arkadaşlarımı tanıdıkları için izin verdiler. Birazcık daha kitap okuduktan sonra yattım zaten sabah geç kalmamam lazımdı .
Saatimi 08.30'a kurmuştum ve alarmın sesi ile zar zor da olsa kalktım elimi yüzümü yıkadım ve kahvaltı için mutfağa gittim sofra için anneme yardım ettikten sonra güzelce kahvaltımızı ettik, bende kızlarla buluşmak için hazırlanmaya odama gittim. Dolabımdan siyah t-shirt,siyah jean pantolonumu alıp giydim, hafif bir makyaj yapıp saçımı da tepeden at kuyruğu yaptım. Kızlardan da mesajlar vardı bende hazır olduğumu ve evden çıktığımı mesaj attım. Ve odamdan çıktım evdekilere haber verip kırmızı convers ayakkabımı giyip evden çıktım.
Kızlarla evlerimiz çok uzak olmadığı için buluşmamız çok uzun sürmüyordu ve evimize yakın çok güzel bir kafe vardı orda buluşacaktık. Ben kafeye vardığımda kumsal ,gaye,bengisu oturuyorlardı bende hemen yanınlarına gittim ve kızlar beni görünce kalktılar ve birbirimize sıkı sıkı sarılıp oturduk. Masaya bakınca sanem ve arya'nın gelmediğini görüm kızlara sordum.
"Kızlar sanem ve arya nerede gelmiyecekler mi?"
"gelecekler işleri çıktığı için geç kalmışlar gelirler şimdi"dedi kumsal
"gelsinler size anlatmam gereken olaylar var kızlar" dedi gaye
Merakla gaye'ye baktık ama o sinsi sinsi bakıp güldü bizde kızların gelmesini beklemeye başladık. 5-6 dk içinde de sanem ve arya geldiler onlara da sarılıp hemen sipariş verdik.
Siparişlerimiz gelince gaye'ye bakmaya başaldık ama hanımefendi hiç oralı değildi en son kumsal ile dayanamayıp "eee anlatacak mısın artıkk!!!" dedik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkının izinde
Teen FictionBirileri birilerine aşık fakat karşı tarafın haberi yok nasıl olacak?? karşı taraf aşkını, sevgisini gösterip itiraf edebilecek mi?? eğer itiraf ederse karşı taraf ne der ne yaşanır,neler yaşanacak... hep beraber neler görüp yaşayacağız bakalım mı? ...