YENİ BÖLÜMMM...
KEYİFLİİİ OKUMALARRR.
OY VE BOL BOL YORUMLARINIZI BEKLİYORUM...
<3 <3 <3
Çayı demledikten beş dakika sonra kapı çaldı açtığımda elleri poşetler dolu olan abimleri ve tabi çağlar'ı gördüm. Babamlar hepsi içeri salona geçtiler bende mutfağa çaya bakmaya ve bardakları hazırlamaya gittim bardakları hazırlayıp güzelce demlenen çayı doldurdum ve servis yapmak için salona geçtim çayları servis ettikten sonra bende oturdum hem çay içiyor hemde sohbet ediyorduk. Ve sohbet ederken öğrenmiştim ki çağlar da abimle birlikte Antalya'ya gidicekmiş. Çağlar biraz daha oturduktan sonra kalktı bende bulaşıkları haletlikten sonra abime neler alınmış onlara bakmaya başladım.
ÇAĞLAR ATA'dan
Bir hafta önce karan'a kardeşi ecrinden hoşlandığımı söylemiştim , o da tabi şaşırmış ama kötü bir tepki vermemişti, peki ecrin de senden hoşlanıyor mu diye sormuştu fakat ben onunla hiç konuşmuyordum yani o benimle konuşmadığı için doğal olarak bende konuşamıyordum
Bende " hayır o benimle konuşmuyor bende onunla konuşmuyorum doğal olarak ve ilk sana söylüyorum ondan hoşlandığımı sen bana biraz yardımcı olursan sevinirim be brom" karan da bana "oğlum ben sana nasıl yardım edeyim" diye sordu bende "mesela ecrinin telefon numarasını verebilirsin" dedim karan bana çatık kaşlarla bakarken durdu ve " veremem çünkü arasan da açmaz bilmediği numaraları açmıyor " karan böyle diyince biraz düşündüm ve "onun telefonu ile beni ara kaydedersiniz sonra" dedim karan'da "tamam bakalım eğer kardeşimi üzersen bende seni üzerim" dedi ben onu nasıl nasıl üzebilirdim ki. İki gün sonra akşam odamda otururken telefonum çalmaya başladı tanımadığım bilmediğim bir numaraydı kaşlarımı çatıp aramayı cevapladım, alo dememe kalmadan arayanın karan olduğunu anladım kardeşi ecrinin numarasıydı bu. Karanla konuştuktan sonra telefonu kapatmadan sordum "ya numaramı kaydetmezse o zaman ne olacak" karan da "ben telefonu kapattıktan sonra kaydedeceğim ve bir durum olursa buradan ulaşabileceğini söyleyeceğim zaten o da tanımadığı numaraları açmadığı için neden kaydettiğimi anlayacak sorun olmayacaktır" biran içime serin sular serpildi bende "sağol brom" dedim ve telefonu kapattık. Bende on dakika sonra bir durum paylaştım bakalım ecrin durumumu görecek miydi?... telefonu şarja takıp kendime bir bardak çay almaya gittim, çayımı alıp biraz bilgisayar oyunu oyamaya başladım, bir saat sonra telefonuma bakmak için telefonumu elime aldım ve durumuma baktım işte o an için yüzümde bir gülümseme peyda oldu çünü ecrin durumumu görmüştü.
Ertesi gün öğlene doğru starbucksda oturmuş telefonuma bakıyordum, etrafa bakmak için kafamı kaldırdığımda kahve sırasında onu ecrin'i gördüm ben onu birkaç defa görmüşütm ama o beni pek görmemişti bende tanışabiliriz bence dedim ve yanına ilerledim gerçekten her zaman güzeldi ama bugün ayrı bir güzeldi, yanına gidip "merhaba" dedim oda "merhaba" dedi "sen karanın kardeşi ecrin olmalısın dedim "evet sende abimin dün konuştuğu çağlar olmalısın" dedi güldüm oda belli belirsiz tatlı bir şekilde gülümsedi. Kahvesini almadan önce karanın da burada olduğunu öğrendim ve onu da görmem gerekti ecrin kahvesini aldıktan sonra beraber terasa doğru ilerlemeye başladık karanlar köşede manzaralı bir yerde oturuyorladı bende onların yanlarına oturdum ve sohbet etmeye başladık. Ama beş dakika bile olmadan ecrin'e bir mesaj geldi ve gülümseyerek okudu mesajı sonra cevap yazıp arkadaşları ile buluşacağını söyleyip yanımzdan kalktı ve gitti. Bizde ecrin gittikten sonra sohbet etmeye devam ettik ve karan bir anda benim ecrinden hoşlandığımı ailesine söyledi ailesi şaşırsa da kızmadılar onlar da karan gibi onun haberi olup olmadığını ve onu kesinlikle üzmememi söylediler. Yani şimdi ecrin hariç hepsinin haberi vardı ve bakalım neler olacaktı... Tek umduğum ailesinden sonra öğrendiği için kızmaması ve büyük bir tepki vermemesiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkının izinde
Ficção AdolescenteBirileri birilerine aşık fakat karşı tarafın haberi yok nasıl olacak?? karşı taraf aşkını, sevgisini gösterip itiraf edebilecek mi?? eğer itiraf ederse karşı taraf ne der ne yaşanır,neler yaşanacak... hep beraber neler görüp yaşayacağız bakalım mı? ...