Ali:Boboiboy,belakang kau okay?
Boboiboy:Aku ok.Terima kasih sebab menghalang saya bertukar menjadi Pyro.Kalau tak,dah lama aku dah meninggal kerana hilang darah.
Ali:Sama-sama.
Yuanjian:Hey,Boboiboy.Maafkan saya untuk cedera belakang kau.Saya boleh cakap Melayu.
Boboiboy:Takpe,yang penting,korang berdua dah tunjuk kuasa.Dan maafkan saya juga sebab yakin sangat.
Yuanjian:Yeah.....
Ali:Lagipun,mana Alpha?
Yuanjian:Dia baiki Arena bersama robot kau.
Ali:Oh......Boboiboy,macam mana tahu dia ni ejen dari SCP Foundation?
Boboiboy:Sebab bahu sut dia ada logonya.Nasib baik semua tak nampak sebab logonya berwarna biru.Jadi,tak nampaklah.
Ali:Lagipun,nama betul Saber ialah Yuanjian manakala Alpha ialah Mao Long.
Boboiboy:Menarik.Lagipun,kau ada kuasa apa?
Yuanjian:Kuasa aku adalah Foresight.Aku boleh ramal masa depan.Tapi aku tak boleh beritahu apa terjadi kat masa depan.Ali ada kuasa saya.
Ali:Ye,saya telah dapat kuasa ni bila saya lawan Adam.Tapi bila saya menjadi biasa,saya dapat tiga kuasa .Foresight,Dragon dan Dimension Portal from Yuanjian,Mao Long dan.......
Yuanjian:9th user,Lee Gyeong dari Korea Selatan.
Ali:Apa?Dia ni perempuan ke lelaki?
Yuanjian:Perempuan.Dia jumpa kita kat Sichuan untuk bagi kuasa pada dua pengguna dalam masa yang sama.
Ali:Kau lahir......
Yuanjian:Aku lahir kat Sichuan.Walaupun kita tak pasti Mao Long kat lahir kat mana tapi dia membesar di Sichuan.
Boboiboy:Apa terjadi kepada Lee Gyeong semasa bertemu korang?
Yuanjian:Dia berlatih kita sampai saya umur 27.Tiba-tiba.........pengguna D-d-densetsu no F-f-fantajipawa serang kita.L-l-lee Gyeong terus korban u-untuk m-me-lindungi s-s-saya dan Mao.*tergagap*
Yuanjian pergi ke luar bilik......
Ali:Kenapa dengan kau ni?
Yuanjian:JANGAN DEKAT DENGAN AKU......
Ali:Whoa,whoa,whoa.....
Tiba-tiba,Mao Long halang dia......
Mao Long:Xiongdi,ni neng buneng zou kai?(Bro,can you just go away?)
Yuanjian:Ok......
Yuanjian pergi luar arena dan hilangkan diri.......
Chris:Kenapa dengan dia ni?
Mao Long:Sorry because......he lost his crush,Lee Gyeong.
Danish dan Adam terus muncul dan pegang dia.....
Danish:LEE GYEONG??!!!IT'S THAT TRUE?!!YOU MET HER?!!!
Adam:IS SHE STILL ALIVE??!!!
Mao Long:Yes,we met her at Sichuan after she want some rest,then she gave her power to us and practice us for 6 year unfortunately,she killed by Densetsu no Fantajipawa user.That's it.
Adam:How old is she?
Mao Long:When we met her,.......she age 23 that day and when she passed away,she's 29.
Mata berdua terus kecil dan lutut.......
Danish:No.........
Adam:Kenapa........
YOU ARE READING
Ejen Ali with Fantasy Powers or Genso No Chikara 2/2
No FicciónDalam Ejen Ali with Fantasy Powers,Ali telah jumpa Alex atau ayah kandung Alicia walaupun dia telah dibunuh oleh pemilik Hongse he Heise Guanghuan Long ataupun Djin.Dia tengah bercuti bersama Three Swordsman Zass dan Teleporter Swordsman Rudy.Mereka...