Three

53 8 10
                                    

Jungkook'un ağzından;
Yine soğuk yataktan başımı ayırmıştım. Yine doğan güneş yine aynı hava ve yine aynı Jenniesizlik. Üstümde kokan tişörtü bile değiştirmiyordum. Çünkü bu tişörtü en son onunla birlikte iken giymiştim ve asla çıkartmayacaktım. Aniden kapının açılması ile duraksadım. Gelen arkadaşım Do Hwan dı.

-Hey uykucumuz kalkmış derken beni baştan aşağıya süzdü.

-Yine aynı dejavular deyip göz devirmiş ve odamdan çıkıp mutfağa doğru ilerliyordu.

-Biliyor musun Noona seninle çok ilgileniyor hatta sana bakmam için beni aradı bende dağınık saçlarımı karıştırıp;

-Sağolsun demiştim.

-Bugün Yuna'nın partisi var ve sen de geliyorsun

-Oh hayır benim birkaç bir şeyler çizmem gerek

-Dostum sürekli aynı çizimleri yapıyorsun? Bıkmadın mı? Jack sana kızgın motor yarışlarına gelmiyorsun bile onu da geçtim biraz hava alman gerek leş gibi kokuyorsun, benim tanıdığım Jungkook böyle değil

-Koktuğumu biliyorum, aynı çizimleri yaptığımı biliyorum, s*ktiğimin motor ralli yarışlarına gelmediğimi de biliyorum ama her kim olursa olsun hayatta tek sevdiği kişi ölünce nasıl olur biliyor musun? dediğimde duraksadı.

-Ah her neyse ama Yuna'nın hatırını kırmamalısın kaç yıllık dostumuz Hem Jennie ile de- deyince duraksadı.

-Sorun değil artık alışıyorum onun isminin duyulmasına

-Peki tamam şimdi ben kahvaltıyı hazırlıyorum sen de bir duş alıp giyiniyorsun 1 haftadır evden çıkmadın deyince mutfaktan çıkıp banyoya doğru ilerledim. Belki haklı olabilirdi ben eski benliğimi kaybetmiştim. Jennie kendisiyle birlikte eski Jungkook'u kaybetmişti ve bunu bilerek yaptı beni bambaşka biri yaptı ve ben bu benliğimden nefret ediyordum.

Partiye geldiğimde boğucu hava üstüme gelmişti. Jennie ile partilere, barlara, kulüplere çoğu kez gitmiştik. Onsuz eğlencesizdi. Eski Jungkook olsa yine bir yol bulur ve eğlenceli olurdu ama Jennie onda o özelliği silmişti. Artık sıkıcı, tekdüze, bağımlı  antisosyal, hayalperest, şizofren, kompulsif ve kaba biri olmuştum. Ama elbette ki bundan kurtulabilirdim bu sıkıcı halimden çıkıp eski Jungkook olarak yeniden benliğime kazandırabilirdim evet bunu yapabilirdim ve bunu hiçkimse engelleyemezdi Jennie bile.

Eski dostlarımı uzun zamandır görmemiştim. Jennie öleli onlarla konuşmamamıştım bile. Ryuk beni görünce eline yumruk yapıp benimle tokalaştı.

-Kook sonunda evden çıkabildi demişti tekilasını içerek Raquel ise hafifçe sırıtarak;

-Artık sıkılmıştır evden belki deyip bana tekila uzatmıştı bende direkt alıp bir dikişle içmiştim.

-Bu kMok'u özledim işte deyip hafifçe sırıtmıştı Bitgaram

Aniden yanağımdan bir öpücük sesi gelmişti bu Nana'ydı.

-Bu yakışıklı da kim diyordum ben de. Meğersem Kookmuş deyip bana sarıldı. Ve bende ona sarıldım

-Seni özledim deyip kulağıma fısıldadı.

-Bende seni özledim demiştim çapkınca. O da parmağını ağzına sokup yalamış ve uzaklaşmıştı.

Bu şeyler bana neden eğlenceli gelmiyordu sürekli aklımda kurcalayan başka şeyler vardı.

-Dostum buraya gel. Gel de Gyu'n yaptığına bi bak demişti Do hwan. Ben de kıramamış ona doğru gelmiştim.

Gyu komik şeyler yapıyordu. Herkes gülüp, kendi aralarında fısıldaşıp, fotoğraflar çekerken ben ise sadece donuk bir şekilde bakıyordum. Bunlar eğlenceli değildi asla değildi. Oysaki Jennie ileyken ne kadar gülüşümüştük. Bir an da maziler gözümde canlandı.

ሠİፕዘዐሁፕ ሃዐሁHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin