11

392 27 4
                                    

O Tae έψαχνε τόν jungkook , μάταια όμως, πολύ αργά κατάλαβε ότι τον αγαπάει , ωστόσο και η ώρα πήγε το ίδιο αργά.

Οι γονείς δεν μπορούσαν να τον βρουν.

Ούτε οι φίλοι και κάνεις δεν ξέρει που θα μπορούσε να είναι.

Έχει 7 μήνες που ο jungkook έφυγε από το σπίτι και δεν έχουμε κανένα σήμα ζωής. Εκτός αυτού, πήρε και τα χαρτιά του πανεπιστημίου και έπειτα εξαφανίστηκε. Όλη μέρα προσπαθούσαμε να βρούμε μια λύση, που θα μπορούσε ο jungkook να έχει πάει... Η μητέρα σκεφτόταν τα χειρότερα, το ότι μπορεί όχι μόνο να έχει φύγει από την περιοχή, αλλά ναι έχει μετακομίσει άλλου, σε άλλη χώρα.

*5 χρόνια μετά*

Μετά την αποχώρηση του jungkook ο tae άρχισε να σκέφτεται πιο ώριμα και άρχισε να διαβάζει. Έκανε την αποφοίτησή του σε πανεπιστήμιο και τώρα ποια έχει χάρτη για δικηγόρος.

Αυτήν τη στιγμή ο Tae μαζεύει τα πράγματα για να μετακομίσει στην Σεούλ.

Οι γονείς του , του είχαν αγοράσει ένα διαμέρισμα ως δώρο αποφοίτησης πανεπιστημίου.

Αύριο θα είναι δύσκολη μέρα, ο Tae θα πάει στο πρώτο του μίτινγκ για την δουλειά που ήθελε να πάει.

Υπήρχαν στιγμές που αναρωτιούνταν εάν ο jungkook θα έμενε σπίτι, θα ήταν έτσι το μέλλον του?.

Όταν είχαν περάσει τα πρώτα 2 μισή χρόνια

Και ο Tae πρόλαβε να βρει μια καλή σχέση , και τώρα θα με ρωτήσετε για τον  jungkook, ο taehyung είναι ολοφάνερο πως δεν μπορούσε να τον ξεχάσει.

Καταλαβαίνοντας όμως πως η ζωή συνεχίζεται άνετα μπορούσε να βρει μια όμορφη , γλυκιά και σοβαρή κοπέλα, όπως όλοι.

Όλα ισχύουν μόνο που το άτομο είναι αγόρι, και βαφτισμένος ως yoongi .

Στις αρχές δεν τα πολλή πήγαιναν καλά , μετά από ένα χρονικό διάστημα κάτι είχε πάει στραβά και τώρα αυτοί η δύο είναι μαζι.

Αν και ο Tae δεν τον αγαπάει πραγματικά είναι η συμπάθεια που τους κρατάει ακόμα μαζί.

Οι γονείς του taehyung φέρθηκαν με κατανόηση , αλλά δυσκολεύτηκαν με το να συνηθίσουν και γενικά να πιστέψουν αυτήν  την ασυνήθιστη κίνηση του γιού τους.

- Tae να ξέρεις εγώ και ο πατέρας σου θα βοηθήσουμε σε ότι μπορούμε, να έρχεσαι και να μας  παίρνεις συνέχεια τηλέφωνο!-

- Ναι μαμά μην ανησυχείς θα έρχομαι και θα σε παίρνω τηλέφωνο-

Χαμογέλασε ψεύτικα ο Tae , από την μία χαιρόταν που θα έφευγε έχοντας πλέον δικό του σπίτι αλλά από την άλλη δεν ήθελε να αφήσει του αγαπημένους του.

- εντάξει αγόρι μου, είσαι σίγουρος πως τα πήρες όλα?-

- Νομιζω ναι!- απάντησε ο Tae , ενώ ο yoongi τον αγκάλιαζε από την μέση.

- καλά αγάπη μου εμείς φεύγουμε,  θα μου λείψεις πολύ taehyung~ah-

Είπε η μάνα στο παιδί της και έπειτα μπήκαν στο αμάξι.

- θα σου έρθω από βδομάδα!- είπε με χαμόγελο ο yoongi

- θα σε περιμένω- απάντησε ο Tae και του έδωσε ένα πεταχτό γλυκό φιλί στα χείλη.

Έπειτα ακούστηκε η ανακοίνωση

"Σε 6 ΛεΠτΑ τΟ τΡεΝο ΑπΟχΩρΕι ΠαΡαΚαΛω ΠαΡτΕ τΙς ΘεΣεΙς Σας"

- πρέπει να φύγω!-

- άντε πήγαινε να προλάβεις- είπε με  στεναχώρια ο yoongi φιλώντας μια ακόμη φορά τον Tae , κι έπειτα βλέποντας τον να τρέχει προς το τρένο.

Ενώ ο ίδιος πήρε ένα ταξί ώστε να φτάσει στο σπίτι του.

Με το που έφτασε ο Tae στην Σεούλ μπήκε στο διαμέρισμα του παρατηρώντας τα πάντα, ήταν ευχαριστημένος, ήταν όλα όπως τα ήθελα.

Ο Tae δεν έχανε χρόνο, πήγε και άδειασε τις βαλίτσες του, πήρε την μάνα του για να τις πει ότι έφτασε χωρίς τραύματα και έπεσε για ύπνο , σκεφτώντας την αυριανή συνάντηση του με τον διευθυντή την μελλοντικής δουλειάς του , είχε ακούσει πως είναι πάρα πολύ αυστηρός και αναίσθητος , απαιτητικός και αχάριστος , με αυτές τις σκέψεις ο Tae δεν κατάλαβε πως είχε αποκοιμηθεί.

Ήρθε η επόμενη ημέρα και ο Tae στεκόταν ακριβώς έξω από την πόρτα εισόδου προς γραφείο διευθυντή, ανγχος και φόβος κυρίευσαν τον Tae, τα πόδια του έτρεμαν, και τα χέρια του είχαν κατά υδρωσει.

- θεέ μου βοήθησε με- μουρμούρισε  και έπειτα χτύπησε 3 φορές την πόρτα και μπαίνοντας μέσα είπε

- γεια σας είχαμε κανονίσει μια συνάντηση μπορώ να μπω?-

Ο διευθυντής καθόταν στην καρέκλα με πλάτη προς τον Tae.

- γεια σου και σε εσένα Tae!!-

Η καρέκλα γύρισε δίνοντας στον Tae την ευκαιρία να δει την μάπα του διευθυντή του.

Ο Tae είχε ξαφνιαστεί

-JoNgKoOk?-

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Παιδάκια ορφανά τι μου κάμνετε

Πολύ από εσάς με πρήζαται όχι μόνο here  αλλά και instegram να ανεβάσω στο ανέβασα ΚΑΙ είπα να κάνω ένα face reveal 👉🏼👈🏼 so i wanna READ your opinion 😌

👹🔥✨🌿🧊🧃

Jungkook~ ah punish meOnde histórias criam vida. Descubra agora