𝐈𝐧𝐬𝐩𝐢𝐫𝐞𝐝 𝐛𝐲 AljanahLyra, 𝐈 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐨𝐧𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐭 𝐛𝐨𝐨𝐤!
-----------------------𝐀𝐟𝐟𝐞𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧- 𝐻𝑒 𝑑𝑜𝑒𝑠𝑛'𝑡 𝑎𝑙𝑤𝑎𝑦𝑠 𝑠ℎ𝑜𝑤 𝑎𝑓𝑓𝑒𝑐𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑏𝑢𝑡 𝑤ℎ𝑒𝑛 ℎ𝑒 𝑑𝑜𝑒𝑠 ℎ𝑒 𝑙𝑖𝑘𝑒𝑠 𝑡𝑜 ℎ𝑜𝑙𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑐𝑙𝑜𝑠𝑒 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑚 𝑤𝑖𝑡ℎ ℎ𝑖𝑠 𝑎𝑟𝑚 𝑎𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑤𝑎𝑖𝑠𝑡 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑒 𝑙𝑜𝑣𝑒𝑠 𝑘𝑖𝑠𝑠𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒 𝑡𝑜𝑝 𝑜𝑓 𝑦𝑜𝑢𝑟 ℎ𝑒𝑎𝑑.
𝐁𝐞𝐬𝐭 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝- 𝐿𝑒𝑜𝑛 ℎ𝑎𝑠 𝑡𝑟𝑢𝑠𝑡 𝑖𝑠𝑠𝑢𝑒𝑠 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑛𝑜 𝑜𝑛𝑒𝑠 𝑏𝑢𝑠𝑖𝑛𝑒𝑠𝑠 𝑠𝑜 𝑖𝑡 𝑡𝑎𝑘𝑒𝑠 𝑓𝑜𝑟𝑒𝑣𝑒𝑟 𝑡𝑜 𝑏𝑒𝑐𝑜𝑚𝑒 ℎ𝑖𝑠 '𝑏𝑒𝑠𝑡 𝑓𝑟𝑖𝑒𝑛𝑑'. 𝐻𝑒 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑏𝑒 𝑟𝑒𝑠𝑝𝑒𝑐𝑡𝑓𝑢𝑙 𝑡𝑜 𝑦𝑜𝑢 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ 𝑖𝑓 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑟𝑒𝑠𝑝𝑒𝑐𝑡𝑓𝑢𝑙 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑚.
𝐂𝐮𝐝𝐝𝐥𝐞𝐬- 𝐶𝑢𝑑𝑑𝑙𝑒𝑠 𝑖𝑠 ℎ𝑖𝑠 𝑚𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒 𝑛𝑎𝑚𝑒. 𝐻𝑒 𝑙𝑜𝑣𝑒𝑠 𝑡𝑜 𝑐𝑢𝑑𝑑𝑙𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒 𝑤𝑎𝑡𝑐ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑎 𝑚𝑜𝑣𝑖𝑒, 𝑤𝑎𝑡𝑐ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑠, 𝑜𝑟 𝑠𝑙𝑒𝑒𝑝𝑖𝑛𝑔. 𝐻𝑒'𝑠 𝑠𝑐𝑎𝑟𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑎𝑡 ℎ𝑒 𝑚𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑙𝑜𝑠𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑖𝑓 ℎ𝑒 𝑑𝑜𝑒𝑠𝑛'𝑡 ℎ𝑜𝑙𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑡𝑖𝑔ℎ𝑡.
𝐃𝐚𝐭𝐞𝐬- 𝑌𝑜𝑢 𝑔𝑢𝑦𝑠 𝑔𝑜 𝑜𝑢𝑡 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑚𝑜𝑛𝑡ℎ. 𝐻𝑒 𝑎𝑙𝑤𝑎𝑦𝑠 𝑡𝑎𝑘𝑒𝑠 𝑦𝑜𝑢 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑤ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑑𝑖𝑓𝑓𝑒𝑟𝑒𝑛𝑡. 𝐻𝑖𝑠 𝑓𝑎𝑣𝑜𝑟𝑖𝑡𝑒 𝑝𝑙𝑎𝑐𝑒 𝑡𝑜 𝑔𝑜 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ 𝑖𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑒𝑖𝑙𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑒𝑛𝑡 𝑡𝑜 𝑜𝑛 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑓𝑖𝑟𝑠𝑡 𝑑𝑎𝑡𝑒.
𝐄𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠- 𝐷𝑒𝑝𝑒𝑛𝑑𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑛 ℎ𝑜𝑤 𝑡ℎ𝑒 𝑟𝑒𝑙𝑎𝑡𝑖𝑜𝑛𝑠ℎ𝑖𝑝 𝑒𝑛𝑑𝑒𝑑, ℎ𝑒 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑏𝑒 𝑟𝑒𝑠𝑝𝑒𝑐𝑡𝑓𝑢𝑙 𝑡𝑜 𝑦𝑜𝑢 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑏𝑢𝑡 ℎ𝑒 𝑤𝑜𝑛'𝑡 𝑡𝑎𝑙𝑘 𝑡𝑜 𝑦𝑜𝑢 𝑜𝑓𝑡𝑒𝑛 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑒 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑠 𝑡𝑜 𝑑𝑟𝑖𝑛𝑘 𝑚𝑜𝑟𝑒 𝑎𝑔𝑎𝑖𝑛.
𝐅𝐥𝐚𝐬𝐡𝐛𝐚𝐜𝐤𝐬- 𝐿𝑒𝑜𝑛 ℎ𝑎𝑠 𝑏𝑎𝑑 𝑓𝑙𝑎𝑠ℎ𝑏𝑎𝑐𝑘𝑠 𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑖𝑓 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑓𝑜𝑟 ℎ𝑖𝑚. 𝑊ℎ𝑒𝑛 ℎ𝑒 𝑑𝑜𝑒𝑠 ℎ𝑒 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑠 𝑑𝑟𝑖𝑛𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑜𝑟𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑖𝑠 𝑒𝑥𝑡𝑟𝑒𝑚𝑙𝑒𝑦 𝑑𝑖𝑠𝑡𝑎𝑛𝑡. 𝑇ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑖𝑠𝑛'𝑡 𝑚𝑢𝑐ℎ 𝑡𝑜 𝑑𝑜 𝑓𝑜𝑟 ℎ𝑖𝑚 𝑏𝑢𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑙𝑤𝑎𝑦𝑠 𝑔𝑖𝑣𝑒 ℎ𝑖𝑚 𝑡ℎ𝑒 ℎ𝑜𝑙𝑦 𝑡𝑟𝑖𝑛𝑖𝑡𝑦: ℎ𝑢𝑔𝑠, 𝑐𝑢𝑑𝑑𝑙𝑒𝑠, 𝑎𝑛𝑑 𝑘𝑖𝑠𝑠𝑒𝑠 𝑡𝑜 𝑙𝑒𝑡 ℎ𝑖𝑚 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑐𝑘𝑛𝑜𝑤𝑙𝑒𝑑𝑔𝑒 ℎ𝑖𝑠 𝑠𝑡𝑟𝑢𝑔𝑔𝑙𝑒.
𝐆𝐞𝐧𝐭𝐥𝐧𝐞𝐬𝐬- 𝐿𝑒𝑜𝑛 𝑖𝑠 𝑎 𝑣𝑒𝑟𝑦 ℎ𝑎𝑟𝑑𝑐𝑜𝑟𝑒 𝑝𝑒𝑟𝑠𝑜𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡𝑖𝑚𝑒𝑠 ℎ𝑒 𝑓𝑜𝑟𝑔𝑒𝑡𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑖𝑠 𝑟𝑜𝑢𝑔ℎ 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑦𝑜𝑢 𝑏𝑢𝑡 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟𝑤𝑖𝑠𝑒 ℎ𝑒 𝑖𝑠 𝑣𝑒𝑟𝑦 𝑔𝑒𝑛𝑡𝑙𝑒 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑔𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑒𝑥𝑡𝑟𝑎 𝑚𝑖𝑙𝑒 𝑓𝑜𝑟 𝑦𝑜𝑢.
YOU ARE READING
𝕃𝕖𝕠𝕟 𝕊. 𝕂𝕖𝕟𝕟𝕖𝕕𝕪 - 𝕀𝕞𝕒𝕘𝕚𝕟𝕖𝕤 𝔸𝕟𝕕 ℙ𝕣𝕖𝕗𝕖𝕣𝕖𝕟𝕔𝕖𝕤
Fanfiction𝙹𝚞𝚜𝚝 𝚊 𝚋𝚞𝚗𝚌𝚑 𝚘𝚏 𝚘𝚗𝚎 𝚜𝚑𝚘𝚝𝚜, 𝚒𝚖𝚊𝚐𝚒𝚗𝚎𝚜, 𝚊𝚗𝚍 𝚙𝚛𝚎𝚏𝚎𝚛𝚎𝚗𝚌𝚎𝚜 𝚘𝚏 𝚘𝚞𝚛 𝚍𝚊𝚍𝚍𝚢 𝙻𝚎𝚘𝚗. 𝚁𝚎𝚚𝚞𝚎𝚜𝚝𝚜 𝚊𝚛𝚎 𝚘𝚙𝚎𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚖𝚞𝚌𝚑 𝚊𝚙𝚙𝚛𝚎𝚌𝚒𝚊𝚝𝚎𝚍 𝚃𝚑𝚎 𝚋𝚘𝚘𝚔 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚊𝚒𝚗...