Kendimi bildim bileli en nefret ettiğim şey şehirdeki ışıklardan dolayı yıldızların görünmemesi olmuştur. 17 yaşında olmama rağmen daha önce hiç kayan yıldız görmedim. Bu yüzden de kayan yıldızları izlemekte benim hayallerimden biri. Çoğu kişi hayallerin gercekleşmeyeceğinden korkar. Ama ben öyle değilim. Ve hayallerin gerçekleşeceğine inanıyorum. Umarım inanmaya devam ederi-
Ablam elimdeki boş bardağı alınca düşüncelerim yarım kaldı. Ama ablamın umurunda mı ki?
"Bugün annemin ölüm yıl dönümü unuttun mu?"
Unuttum
"Hiç unutur muyum?" deyince ablam zorlukla gülümsedi. Umarım yalan söylediğimi anlamaz.
Ablam"Seni tanıyorum. Tabii ki de unuttun." deyince ikimizde kahkaha atmaya başladık.
Kendimden bahsetmek gerekirse adım Duru. Tam 2 yıl önce annemi kaybettik. Nasıl öldüğüne dair ablamda bende bir şey bilmiyoruz. Babam ise biliyorsa bile bize söylemiyor. Babama gelince büyük bir şirketin genel müdürü. Yani biz varlıklı bir aile sayılırız. Ablamsa benden 3 yaş büyük yani üniversite 2. sınıf. Aslında ablamla 2 sene önce , annemin ölümünden sonra tanıştık. Biliyorum çok garip ama ablam beni en son ben 6 yaşındayken görmüş. İşin kötüsüyse 6 yaşında yaşadığım olayları hatırlıyorum ama ablamı hatırlamıyorum .Bazı nedenlerden dolayı da ailesiyle yaşamak istememiş. Bana sadece bu kadarını söyledi. Her neyse şu an Ağustos ayındayız. Okulun açılmasına 2 hafta var ve biz şu an Bodrum'da tatildeyiz. 1 hafta sonra eve döneceğiz. Ama yeni evimize. Neden taşındığımıza gelirse babam eski evden sıkıldığını ve yeni bir yere taşınabileceğimizi söyledi. Ama bence sadece sıkılmadı ve bu işin altında bir şeyler var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kusurlarımız Yıldızlarımızda
RandomHayatında bir sürü sır olan ama hiçbirini bilmeyen Duru Kızından sırlar saklayan bir baba Duru'ya ablalık eden Güneş Duru'ya benzeyen ama benzemesinin nedenini anlayamayan Rüya Ve daha fazlası..