İçimin yağları erimişti oh olsun faqire. Ertesi gün yine okula gittim ama bugün derslere hiç girmek istemiyordum. Neyse ilk derse girdim ve yine omg dedim. Ders matematikmiş. Hemen sınıftan sıvışmalıydım. Ama o lanet olasıca matematik öğretmeni karısı beni durdurdu.
Şırfıntı karı: Hey hey hey dur bakalım orada nereye gidiyorsun bakalım sen?
İconiq Aleyna: Sanane lan seni pis faqir tırreq karı istediğim yere giderim. Bu okul amcamın ve yakında benim olacak parmağımla oynatırım seni anladın mı?
Şırfıntı karı: Ta-tamam Aleynacım gez dolaş temiz hava al sözlü yapacaktım ama sana 100 verdim bile.
İconiq Aleyna: İyi
Hızlıca sınıftan çıktım ama bir şey dikkatimi çekmişti sınıfta Serdar yoktu. Aman neyse Allah'ın faqiri işte. Tuvalete gidip makyajımı tazelemeliydim. Tuvalete girmemle OMG diye çığlık atmam bir oldu. Serdar Orti bir şırfıntının alnından öpüyordu. Nasıl olabilirdi böyle bir şey bana helalimsin demişti. Hemen koşarak tuvaletten çıktım. Arkamdan geliyordu. Kolumdan tuttu beni kendine çevirdi. Bende yüzüne tükürüp motoruma binip oradan hızla uzaklaştım. Eve vardım ve jakuziye girdim. Keyif yaparken bahçe de bir motor sesi yankılandı. Serdar Orti motorla gelmişti ve ve o da ne bir balenciaga çanta almıştı. Hemde bana. Hemde siyah. Diğer tüm renkleri bende vardı ama siyahı yoktu affetsemiydim acaba.
Aleyna: Tırreq senin burada ne işin var?
Serdar Orti: Sana çanta aldım bak Aleyna ismini de öğrendim hem. O kız benim ödevlerimi yapıyordu karşılığında ben de onu bir kere öptüm ama alnından yani.
Aleyna: Seni bu çantayla affedeceğimi mi sandın? Çok beklersin. Neyse çantayı alayımda faqire fuqaraya veririm.
Serdar Orti: tm
İnşallah bir gün dava edilmem. Serdar abi valla şakasına yazıyom. Şey yapma yani. Çok seviyoruz seni.