Felç geçirmiş gibi donma sebebim eziq bitch rezil Sahra'ydı. Kafamdan aşağıya buzlu su dökmüştü. Şimdi de kahkaha atıyordu. Millete daha fazla malzeme çıkarmamak için hiçbir şey olmamış gibi saçlarımı savura savura yoluma devam ettim. Ama Sahra bunu çok fena ödeyecekti. Aklımda bir plan oluşmaya başlamıştı bile. 2 ders sonra beden dersiydi. Hemen kırmızı adidas keko eşofman takımı ve şu bi aralar herkesin giydiği ama benim hiçbir zaman giymediğim çakma balenciaga ayakkabılardan sipariş ettim. 1 saate gelirdi. 2 ders çabuk geçti. Herkes hâlâ tepki vermem için bekliyordu ama asıl çığlığı benden değil Sahra'dan duyacaklardı. Beden dersi zamanı soyunma odasına herkesden önce girip üzerimi değiştirdim ve Sahra'nın dolabından kıyafetlerini çıkarıp keko eşofman takımı ve çakma balenciaga ayakkabıyla değiştirdim.
Üstüme bunu giydim.
Ayakkabı olarak da bunu giydim. Bu ayakkabılarla herkesden hızlı koşacaktım.
Eziq Sahra'nın eşofmanı
Ve ayakkabısı da bu.
Soyunma odasına Sahra ve bir kaç kız daha gelmişti. Sahra dolabınızda açar açmaz çığlık attı.
Eziq Sahra: Aaaaaa bunlar ne nerede benim kıyafetlerim.
Sahra biraz daha bağırırken odadan sıvıştım. Oh olsundu o eziğe.
İki bölüm attı. Hadi yine iyisiniz. Neyse bb.