Balo'dan sonraki sabaha mükemmel bir şekilde uyandım. Yine çok güzeldim ya. Allah fazla fazla vermiş maşallah. Okulda herkese hava atma günüydü. Çok güzel giyinmem lazımdı. Ay şimdi herkes tırreqella olduğum için benimle fotoğraf çekilmeye çalışacaktı. Hiç dayanamazdım valla. Gizli gizli fotoğrafımı çekip ağlayarak beni günlüklerine yazabilirlerdi. O yüzden mükemmel ötesi bir şey giyecektim. Serdar'a da takım elbise yolladım. Harikaydık be.
Ay harika olacaktım hah her giydiğim bana yakışırdı zaten.
Serdar'da bunu giydi.
Okula özel jetimle geldik.Herkes bana bakıyordu. Ay tabiki bakacaklardı. O sırada birden velet önüme çıkıverdi
Veletix: Aleyna abla bi kere fotoğraf çekilebilir miyiz?
Aleyna: Ay gerizekalı mısın sen İngilizcende mi yok? Ne yazıyo burda? Kovdurtma bana kendini defol!
Veletix koşarak uzaklaştı. Bi baktım Serdar yanımda. Yanağımda makas alıverdi birden.
Serdar Orti: Güzellik sinirlenme bu kadar. Benimle sevgili olursan pamuk şeker gibi olursun.
Aleyna: Ay kes sesini be yellozlar pamuk şeker olur. Taş gibi kızım ben.Saçlarımı savurarak yanından ayrıldım. Koridorda yürürken herkes benim fotoğrafımı çekiyordu. Aldırmadım. Havalı havalı yürürken birden felç olmuş gibi kalakaldım!
Bu kadardı bb.