TANIŞMA

184 4 1
                                    

EYLÜL

Ben Eylül Akay. Üniversite bire gidiyorum. Biz okulda genelde 3 kişi takılırız. 3'ümüzde sertizdir. Mira ve Erva belli etmese de ... Bize serseri denildiğini bile duydum. Kavgalara çok gitmişliğimiz var. Neyse gruptaki en kibarımız ve süslümüz Mira'dır. Mira Collins... Türkçe'yi yeni öğrendi. Annesi Türk, babası İngiliz. Erva'ya gelince... İşte her şey böyle başladı. Bizim gibi 3 erkek grubundan biriyle sevgili Erva. Sevgilisinin adı Rüzgar Uras. Diğer iki çocukta Furkan ile Kaan. Erva sayesinde bu grupla tanıştık. Biz A'ya, onlar B'ye gidiyor. İşte Erva'nın o çocukla tanışması bizimde grupla tanışmamıza vesile oldu. İyi çocuklar ama tipim değiller. Ben sertim, onlar yumuşak. Kavgaya gittikleri olmuş ama çok çok yumuşaklar. İyiler yani. Saflar. Onlardan biriyle sevgili olsam intihar falan ederler sanırım. Neyse işte böyle tanıştık. Furkan fena değilmiş.

FURKAN

Ben Furkan Öner. Üniversite bire gidiyorum. Bugün bizim gibi 3 kişilik kız grubuyla tanıştık. Bizim gruptaki salak gönlünü kaptırmış gruptaki bir kıza. Erva'ydı galiba. Diğerleri Mira ile Eylül. İkiside güzel kızdı. Eylül bir başka hissettirdi ama. Sert kız. Ve sertlerden hoşlanırım. Neyse arkadaşlarım ve ben onlara göre çok sertiz. Dayanamazlar bize bence. Sert olduğumuz kadar eğlenceliyiz de aslında.

Rüzgar: Erva'yı özledim lan.

Kaan: Sen aşka inanıyon mu lan mal ?

Rüzgar: Sen de bir gün aşık olursan ben sana sorcam.

Kaan: Kes lan kime aşık olcam ben travestini oğlu!

Rüzgar: Sus lan götümün kenarı.

Neyse bu gerzeklerde böyle işte. Hayatım bunlarla güzel...

ÇILGINLAR GİBİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin