2

627 54 11
                                    

-Sabah-
Namjoon

Gözlerimi araladığımda hala odamdaydım.Biri beni uyandırmadığına göre çoktan gitmişlerdi.Taehyung evdedir diye düşünüyordum.Aman neyse...

Etrafıma göz gezdirdiğimde yanımdaki masanın üzerinde telefonumu gördüm.

Elime aldığım zaman bir bildirim geldi.

-Jimin Park'tan bir mesajınız var-

Jimin Park

Hey Namjoon unutmadın değil mi?
Gecikme akşam.

Namjoon Kim

Neye?

Jimin arıyor...

00.01

"Taehyung sana söylemedi mi?Akşam toplantı var.Müdür dün sen olmayınca bana emretti.Kesinlikle katılıyormuşuz..."

Tae bana birşey dememişti.
Aklıma dün telefonumun onda kaldığı gelmişti.
Anlaşılan mesajlaşmışlardı.

"Alo?Alo Namjoon dinliyor musun?"

"Taehyung söyledi de ben unutmuşum."

"Neyse ben şimdi seni almaya gelicem.Bir yere gidicez oradan geçeriz okula tamam mı?"

"Tamam.Ben hazırlanıyorum."

Jimin ile konuşmayı bitirdikten sonra mesajların gerisine baktım.

Benim işimin olduğunu söylemişti.
Toplantı 20.30'taydı.
O zamana kadar dışarıda olmak düşüncesi beni mutlu etmişti.
Yüzümdeki ve tişörtten geri açık kalan bölgelerimi temizlemiş,makyajla kapatmıştım.

Kıyafetlerimi giyip bahçeye çıktığım zaman babamın adamları önüme dikilmişti.

"Nereye gidiyorsunuz?"

"Toplantı var okula gidicem.Arkadaşım beni almaya geliyor şuan"

"Eve geç kalmayın.Bay Kim'e bilgi gönderilcek."

"Tamam.Şimdi çıkabilir miyim?"

Önümden çekilmiş ve çıkmama izin vermişti.
Biraz bekledikten sonra yolun ucunda Jimin'in arabası gözükmüştü.
Önüme geldiği zaman durdu.Şöför koltuğundan pencereyi açıp seslendi.

"Hadi dostum bin.Geç kalıcaz.Kaçırmayalım."

"Hey Jimin dur nereye gidiyoruz."

"Bin sen.Yolda giderken konuşuruz."

Arabaya bindiğimde hızla ilerlemeye başlamıştık.

...

Biraz yol gittikten sonra Jimin'e dönmüş sorgulamaya başlamıştım.

"Ee Jimin nereye gidicez hâlâ bilmiyorum."

"Ha şey...Hoseok Amerika'dan dönüyor bugün.Biz de şuan havaalanına gidiyoruz çünkü inişe az kaldı."

"Diğerleri-"

"Diğerleri çoktan vardı bile.Seokjin hyung ve Jungkook orada.Yoongi de Hoseok'un sevdiği şeylerden alıyor bugün beraberiz."

"Toplantı?"

"Aaa doğru toplantı senin evden çıkabilmen içindi.Yoongi söyletti.Bay Kim izin vermezse diye."

"Bana niye böyle söylemedin?"

"Bilmem böyle söylersem izin vermezler diye.Ayrıca bugün normal gezicektik.Hoseok'un geleceği bugün söylendi bana.Zaten Taehyung cevapladı beni mesaj da.Sen demiyor musun iyi geçinemeyiz biz beraberken diye."

"Evet."

"Hah işte.Tam üzerine olmuş sana söylemeyişim.Babana söylese çıkamayabilirdin.Ayrıca o da gelmek isteyebilirdi."

"İyi olmuş.Evet."

Yolun geri kalanını sessiz devam ederken Jimin 
radyodan müzik açmış.Bense kafamı cama dayamış dışarıyı seyre dalmıştım...

...
Havaalanına vardığımızda Jimin beni dürtüklemiş diğerlerinin yanına ilerlemiştik.

Hoseok'un uçağı inmiş ve içeriye gelişini beklemekteydik.Seokjin hyung lavaboya gitceni söylemişti.Biz de bir o yana bir bu yana döneleyip durduk.

Tekrar arkamı dönmüş ilerlerken tanıdık bir ses duyuldu.Güneşli havada cıvıl cıvıl öten kuşlar gibi.Bizi her zaman gülüşüyle ısıtan güneşimizin sesi.

"Hello guys.Hoseok is baaack~"

Hepimiz sırayla sarılırken sonunda bana gelmişti.

Can dostum gelmiş.Küçükken yaralarımı saran hiç bırakırmıyım.

"Ah buddy.Uzun zaman oldu ha.Yalnız Joon sopa mı yuttun ne bu boy?"

"Hoseok-ah özlemişiz bee"

Hoseok arkamızdan gelen sesle o tarafa dönmüştü.

"Seokjin hyung.Ben de diyorum benim yakışıklım nerede...Ee napıyoruz?Şahsen ben acıktım da"

Hoseok acıktığını söyleyince eşyaları arabalara yerleştirmiş Yoongi'nin arabasını takip ediyorduk.
Seokjin hyung ve Jungkook Yoongi ile,ben ve Hoseok Jimin ile yol sürüyorduk.

===========
Bu bir bölüm mü la
Ben buna bölüm mü diyem şimdi
Evet dicem beğene yani beğene
Şincik bu bölümde birşey yok açıkcası sadece her bölümde şiddet olmaz değil mi yani baby
Arada böyle dövüşsüz şeyler atcam çünkü(why not)psikolojinizi mi bozuyum lan (zaten bozulcakta anyway)
Okuyun arkidiş.Gelecekte neler olacak hep birlikte görelim...

D.O. -NamgiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin