"Alex,Han,Seongooh,HyeRim,Hyogun"
"Sizler benimle gelceksiniz.Sizinle yedek şirkette işim var.""Chobin,Woonji...Sizler Jackson ve Taehyung'dan sorumlusunuz.Onları oyalayın mümkünse akşama kadar."
"Hyunjoo Namjoon seni henüz görmedi biliyorsun.Bugün başkan olarak dışarıda bir görevi var nerede ve nasıl olduğunu sana göndericem."
"Bunun haricinde senin görevinden sonra hemen yoldan uzaklaşman lazım sonrası araba...anlarsın ya."
"Herkes anladı mı?Planda eksiklik istemiyorum.""Anlaşıldı efendim."
Güzel bundan sonrası artık ölmese bile ki hiç zannetmiyorum.Artık işlerime karışamıcaksın Namjoon.
Elimde olsa tüm parmaklarını kesip hatta kolunu kesip köpeklere yem etmeyi geri kalanınıda yakmak isterdim.
(Yazar anlık:Öğk Psikopat Şey)
Yoongi'ye o ellerle dokundun
O ağızla konuştun
O gözlerle baktın
Seni kokuşmuş çöp parçası(Y:bu benim düşüncem değil biasıma söver gibi)
Babama dozu arttırmasını söylememin sebebi eğer ölmezse dövülmekten artık beyin ölümü gerçekleşir.
Senle işim bitince sıra Taehyung'a gelcek.
AHAHAHAAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAAHA
HAAHAHAAHAHAAHAAHAHAAHAAHAHAAHA"Çocuklar hadi ama YÜRÜSENİZE"
Bağırmamla hepsi korkmuş ve hızla verdiğim görevleri yapmak için harekete geçmişlerdi.
Hyunjoo'nun gözlüğünde küçük bir kamera vardı ve ne yaparsa böylelikle haberim olcaktı.
Eğer bana bir terslik yaparsa ikisini beraber geberticektim.
Elveda de Namjoon.
Benimle gelcek olanlar hariç diğerleri gitmişti.
"Alex"
"Evet efendim"
"Sen otele git ve en kaliteli içkileri hazırlattır.Bugün beraber içelim biraz."
"Tamam efendim"
"Diğerleri ilk şirkete gitcez sonrada otel"
Bu beşli benim en iyi adamlarımdı.Onları ödüllendirmek gerek diye düşünüyorum yanlış mıyım?
Hepsi bana şaşkın bakarken cebimden sigaramı çıkarıp kendimi koltuğuma attım.
=========================================
See you for the next episode
ŞİMDİ OKUDUĞUN
D.O. -Namgi
FanfictionUyarı! Bu bir Namgi fic'i... İlk bölümlerde henüz anlaşılmaz olabilir. Gelin okuyun ne diyem yaneeeğ... (: °3° ×_× °3° :) ( ) / \ #argo,şiddet,olumsuz içerikli sahne