Dramione Part 5

3K 184 2
                                    

"Beztak tu kletbu na ni seslal ten prašivej Malfoy!" Ginny si povzdechla. 

 Hermiona která pomalu a bez duše odcházela do ložnice s sebou nepatrně trhla.

"Sklapni Ronalde!" Sykla Ginny a pomohla Hermioně do schodů, pomohla ji uložit do postele a pohladila ji přátelsky po ruce.

"Jsem moc ráda, že je ti líp Hermiono, měla jsem o tebe takový strach." Hermiona se mírně na svou kamarádku ušklíbla.

 "Já nemusíš odpovídat nejsem tak  vlezlá jako Ronald, ale udělal ti to Draco?" Optala se ji ze smutkem a pochopením v očích.

 Hermioně dalo hodně úsilí se přemoct, aby nezačala křičet, že za všechno může on, že to je smrtijed a že má za úkol jednou pro vždy zabít Brumbála.

 Ale, než stačila vůbec vyslovit první slovo, zjevilo se ji před očima něco strašného. 

 Voldemort a ostatní stáli vedle sebe Hermiona bezmocně křičela o pomoc a bezmocně se dívala na své utrápené rodiče které pomalu umírají.

"Ne nebyl to on." Řekla slabě, ale to nic neměnilo na tom, že snad vůbec poprvé zalhala své nejlepší kamarádce.

 Ginny omluvně přikývla a zvedla se z postele. 

 "Odpočin si a jestli budeš chtít přijď dolů rádi tě všichni uvidí." 

Hermiona jen slabě přikývla a převrátila se na druhý bok. Zrak ji spočinul na její fialovorůžové modřině která se ji linula po celém zápěstí.

 Mírně se ji dotkla a ucukla bolestí. 

 Rozplakala se, nevěděla proč přesně brečí jestli ze strachu, nebo z toho jak zalhala a bude muset lhát...

 Nebo, snad z toho jak ji Draco dokázal ublížit?

 Pořád ho vídávala nemohla vůbec spát. Bála se usnout, v uších ji zněl jen jeho silný hrubý a hlavně zlý hlas který vyřkne tu kletbu která přímo míří na bezbranou mudlovskou šmejdku...

 Mohla vážně umřít, vážně ji Draco bez mrknutí oka málem zabil...

 Uslyšela kroky jak se někdo blíží ke dveřím dívčí ložnice celá se napjala a nevydala ze sebe ani jeden vzlyk.

 "Hermiono spíš?" Optal se Ron a opatrně překročil práh od dívčí ložnice.

 "Co chceš Ronalde." Otočila se na něj.

 Ron si povzdechl, když ji viděl bolelo ho, že takhle vypadá, že ji někdo čili Draco, protože mu nikdo nevymluví že to on nebyl, takovou příšernou bolest která ji mohla stát život.

  "Já hele omlouvám se jasný, nechci říct něco co by se nehodilo prostě se omlouvám."

"Poslala tě Ginny?" Optala se z povzdechem Hermiona.

 Ron si uraženě odfrkl.

 "Jo jasně, to je jediný co tě napadne, já takovej idiot bych přeci nemohl uznat chybu a normálně se svý kamarádce omluvit!" Vyštěkl po ni a rozběhl se ke dveřím.

 "Ne Rone počkej!" Zakřičela slabě Hermiona, bylo už pozdě Ron práskl dveřmi, 

 Hermiona se rozplakala na novo. Tohle Dracovi přeci jen tak nemůže projít.

Dramione Love In Fire...Kde žijí příběhy. Začni objevovat