Author note 2

769 255 249
                                    

ලන්කාව

ලංකාව කියන්නේ ලිංගික අධ්‍යාපනය කියන දේ අඩුම රටවල් වලින් එකක් කියලයි මට හිතෙන්නේ.
අඩුම ගානේ අපේ school පොත්වලවත් ඕවා තියෙද...?
Teachers ලා අපිට ඕවා ගැන හරියට කියලා දෙනවද..?

මගේ අදහස නම් එහෙම නෑ කියන එක.

ඔන්න ඔය හේතුව නිසා කුතුහලය කියන එක ඇතිවෙනවා.. ඒක සාධාරණයි.
මොකක්ද මේ අමුතු දේ කියලා එයාලා හොයනවා..ගොඩක්ම  තරුණ වයසේ අය. වැඩිහිටි අයත් කරනවා..මොකද තරුණ අයනේ වැඩිහිටියෝ වෙන්නේ..එයාලා හිතන්නේ මේක හරි පුදුම අමුතු දෙයක් කියලා.ඒ හැඟිමේ සීමාවක් ඉක්මවලා ගියපු අය අසහනකාරී වැඩ කරනවා.
ඒවා තමයි මේ දවස්වල අපිට වැඩි හරියක් අහන්න ලැබුනේ.

ගෑණු ළමයින්ගේ පින්‍තූර විකෘති කරලා ඒවා තමන් ඉල්ලන දේවල් දුන්නේ නැතොත් upload කරවා කියලා තර්ජනා කරනවා.

මේවා ගැන නිසි අධ්‍යාපනයක් අපිට තිබ්බා නම් ලින්ගිකත්වය කියන එකත් සාමාන්‍ය දෙයක් කියලා මිනිස්සුන්ට තේරෙනවා.

දැන් බලන්න TV එකේ drama එකක kiss scene එකක්  පෙන්නනවද hug scene එකක්  පෙන්නනවද නෑ...ඒක කපනවා. එතනදි බලන මනුස්සයට කුතුහලයක් ඇති වෙනවා.
ඔයාලා kdramas බලනවා නම් දන්නවා ඇති ඒවල kiss scenes ඕනේ තරම් තියෙනවා. Drama එකේ age limit  එක බැලුවම අවුරුදු 15 තමයි ගොඩක් ඒවා...
ඒකෙන් නොකියා කියන්නේ මොකක්ද ..? ඒ අරටවල් වල ඒවා අමුතු දේවල් නෙමෙයි. එයාලට ඒ ගැන දැනුමක් තියෙනවා.

අපිට මේවා උගන්නන්නේ නැත්තම් අඩුම ගානේ අපි හරි මේවා ගැන කතා කරන්න ඕනේ...ඔයාලා ඕනේ තරම් groups හදාගෙන ඇති නේ.. වල් පල් මල විකාර කියවන්නේ නැතුව girls ලා විතරක් ඉන්න ඒවල මේවා ගැන කතා කරන්න.

මම ඉන්නවා 03 liners එකක...අපි ගොඩක් වෙලාවට කතාකරන්නේ කාලීන දේවල්..සමවයසේ අය ඉන්න නිසා අපිට එකිනෙකාව හොඳට තේරෙනවා. අපි මේ ටිකේම කතා කරේ මේ දැන් ඇතිවෙලා තියෙන තත්වය ගැන.

කතා කරන එක කරන්න ඕනේ මම කලින් කිව්වා වගේ හන්ගගෙන ඉන්න එපා..අනික බය වෙන්නත් එපා.

අපිට එක පාරටම රටක් වෙනස් කරන්න බැහැ..එහෙම පුලුවන් නම් ලන්කාව අද වෙනකන් සන්වර්ධනය වෙමින් පවතින කියන බෝඩ් එක එල්ලන් ඉන්නේ නැහැනේ නේ....

තටු ලදිමි [✔️]Where stories live. Discover now