Habersiz

99 8 2
                                    

O zamanlar herşeyden habersizdim.Bunların olacağını bilseydim.O kibirli hareketleri yapmazdım.Şimdi diyorsunuz neler oldu.Ben herkes tarafından sevilen ama kendisinin haberi olmadan kibirli davranıp hava atan bir kızdım.Tabi herkes beni seviyordu.Aiko isimli kız o bendim.Aiko sevilen biri demek ve bende adım gibi sevildiğim için sanırım bilmeden havaya giriyordum.Herkes seviyordu ve bana hayrandı.Tabi ben böyle sanıyordum.Aslında içlerindeki kıskançlık ve nefret günden güne büyüyordu.Tabi ben bunları farkedemedim.Neyse Size herşeyi anlatçam.

"Aiko-sama Günaydın!"dedi bahçede toplaşan gruplar.Gülümseyerek "Günaydın Canlarım!"dedim.Her zamanki gibi hep aynı.Yakın arkadaşım Hoshi-san yanıma koşarak geldi.Siyah saçlarını yine düzleştirmişti.Benim gibimi olmaya çalışıyor?Kahverengi saçlarım doğal düz onun yapma.Bu hilekarlık resmen!Midori-san'da yanıma yetişti."Günaydın!"dedi gülümseyerek.Yine Sarı saçları güneş ışığıyla parlıyordu.Cidden harika saçları var.Ama ben güzelim bundan eminim!"Günaydın prensim!"dedim gülerek.Evet saçları kısa olduğundan onu prensim olarak görüyorum."Prensim bugün nereye gitçez?"dedim koluna girerek.Hoshi-san'da öbür koluna girip "Efendim hizmetinizdeyim!"dediğinde sinirlenip "Yapmayın böyle!"dedi somurturken.Bir ses 'Aiko-san çok güzel!'dediğinde saçımı savurup bakış attım.Gülümseyen suratlar değişince anlamadım.Sonra şaşırdıklarında benim güzel olduğumu düşünüyorlar dedim kendi kendime.Ama bilmiyordumki onlar sinir olmuşlardı.Ve duymadım ki arkamdan "Tam bir gıcık kendini beğenmiş!"dediklerini.O zamanlar herşeyden habersizdim...  (Multi Aiko)

Killed Be HappyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin