Niye insanlar nefret ediyor?Niye nefret diye duygu var?Eğer şimdi nefret olmasaydı bunlarda olmazdı.Ve her zamanki halime devam ederdim.Şu an Yalnızım neden mi?Bu nefret yüzünden!
"Hey Aiko-sama!"Hoshi-san koşarak yanıma vardı."Haydi cafeye gidelim!"dedi telaşla."Ama sınıfta dosyamı unuttum Hoshiciğim!"dediğimde "Dur ben alırım!"dediğinde engel olamadığım sırıtma ile "Acele et!Saçım bozulcak!"dediğimde "Sen orada dur!"dedi.Geri gelir gelmez elime dosyayı verip ittirdi."Hey diğerleri..."derken sınıfın camında izleyen gölgeleri gördüm."Hey Hoshicik!Sınıfta kimler kaldı?"dediğimde "Ne?Ah!Onlar...Maket.Komedi olsun işte!"deyip yine ittirdi."Peki diğerleri..?"diye sordum merakla "Çok Önemli işleri varmış!Senin affını diliyorlar!"dediğinde "Affetmem için hediye alsınlar!"diye bağırdım heyecanla."Tamam Yeter!"diye sinirle bağırdı.Şaşkınlıkla "Neden...Bağırdın?"dediğimde "Ah!Sesim yüksek çıkmış.Heyecandan orada kek yemeye bayılıyorum!"dedi gülümseyerek.Niye böyle buruk gülümseme var suratında?"Anladım."dedim ifadesizce.Koluma girip bazı dinlemediğim şeyleri anlatmaya başladı.Cafeye vardığımızda Yapmacık(!) Şaşırma ile "Cüzdanım!Olamaz....Unutmuşum!"deyip koşarak okula doğru gitti.Ne kadar garip davranışlar!Niye tuhaf hissediyorum?Oldukça İlginç bir gün...