Medya:Gece✨
Yolda yürüyordum pantolonumun cebindeki telefonumu çıkarıp saate baktım dersin başlamasına daha 10 dakika vardı ve ben 2 dakika geçmeden okulda olurdum. Telefonumda mesaj var mı diye bakarken anonimden mesaj geldi, onun kim olduğunu bilmiyorum beni tanıyormuş ve bende onu tanıyormuşum...kim olabilir ki ?
Hemen anonimden gelen mesaja baktım
0538*******: Arkana bakma ve hızlan.
Gece: Neden?
0538*******: Gece'm beni dinle.
Gece: Tamam.
*Görüldü*
Nedensizce içime bir korku girdi. Anonimin neden öyle söylediğini bilmiyorum ama içimden bir ses ona güvenmem gerektiğini söylüyor...
Adımlarımı hızlandırdım.Okul görüş alanıma girmişti ,adımlarımı okulun kapısına çevirdim.Hızlıca içeriye girdim ve sınıfa yürüdüm,sınıfa girdiğimde hoca daha gelmemişti hemen sırama hem sıra arkadaşım hemde çocukluk arkadaşım olan Melisin yanına oturdum.
Zelis: Noldu be niye at kovalıyormuş gibi girdin sınıfa?
Gece:B-Bilmiyorum.
Zelis:Nasıl bilmiyorsun keyfinden mi hız yaptın ?
Gece:Al oku
Telefonun şifresini girip ona uzattım direkt anonimle olan mesajlara girdi okuduktan sonra ise anlamamış gibi bana baktı.
Zelis: Ne yani tanımadığın biri gelip sana yazacak hemde anonim olarak bana söylemiceksin niye söylemedin ?
Ona 'unuttum'bakışlarımı attım.
Zelis: Tamam tamam neyse sen hiç mi arkana bakmadın.
Kafamı sağa sola salladım.
Zelis: Yaa ben şimdi kim bu merak ettim offf
Bir kaç dakika ifadesizce düşünürken aklına bir şey gelmiş gibi bir anda telefonu elimden çekti, ne yaptığına baktığımda ise anonimin numarasını telefonuna kaydettiğini gördüm.
Gece: Ne yapıyorsun ?
Zelis: Anonimin numarasını kaydediyorum.
Gece: Niye?
Zelis: Kim olduğunu öğrenmek için.
Gece: Nasıl öğreneceksin ki?
Zelis : Ona anonim olarak yazacağım.
Onu umursamadan sırama döndüm.Sonradan sınıfa Ege girdi.
Hoyy maşallahhh.....
Kes sesini iç ses.
Yakışıklı ama şimdi
Yani haklısın ama aman neyse bizene
Ege: Günaydııınn!
Zelis: Günaydın
Gece: Günaydıın
Ege hemen sırasına oturdu onun yanında ise alp vardı melisin kestiği çocuk yani.Ege sırasına oturana kadar bana baktı hatta sırasında oturduktan sonra bile bana bakmaya devam etti, benim ona baktığımı yeni anlamış olacak ki direkt kafasını sağa sola hareket ettirdi ve önüne döndü yani başkası olsa rahatsız olurdum ama şimdi rahatsız olmamıştım.Nasıl olsa oda çocukluk arkadaşım.Evet tam 12 yıldır onu tanıyorum.
Hoca sınıfa girince birden ayaklandık.Ders matematikti çok seviyorum bu dersi galiba sınıfta tek seven bendim.Bize oturabilirsiniz deyince tekrar oturduk çok saçma ya tekrar oturacaksak niye ayağa kalkıyoruz ki.
[...........]
Ders bitmişti tenefüsteydik. Tenefüsler 20 dakika olduğu için rahattık, bizim beşli bir grubumuz vardı sizlere şöyle tanıtayım;
Bennn: Ben gece, 2 hafta sonra 18 olucam, doğum günüm 9 mayıs, boğa burcuyum, en sevdiğim renk siyah ve turuncu, kitap okumayı ve müzik dinlemeyi çok severim, coğrafya hariç derslerim iyidir.
Zelis: 18 yaşında,doğum günü 3 haziran, burcu ikizler ,en sevdiği renk yok her rengi çok sever, müzik dinlemek ve şarkı söylemeyi sever sesi gerçekten güzel ama , matematik hariç dersleri iyidir. 12 yıldır onu tanıyorum.Ve tabiiii çok güzellll.
Burak:18 yaşında,doğum günü 14 nisan,burcu koç, en sevdiği renk mavi,spor yapmayı ve gezmeyi sever,motor sürmek zaafıdır,tüm dersleri iyidir.Üst düzey bir yavşaklığı var.12 yıldır arkadaşız ve gerçekten taş gibiii.
Onur: 19 yaşında ,doğum günü 2 haziran,burcu ikizler, en sevdiği renk siyah,spor yapmayı ve müzik dinlemeyi sever,tarih hariç dersleri iyidir.7 yıldır tanışıyoruz bir sene geç başladığı için bizden 1 yaş büyük,yani buda yakışıklı.
Öyle dediğine bakmayın bildiğiniz meteor.
Nisanur:18 yaşında,doğum günü 18 nisan egeden bir gün küçük,burcu koç,en sevdiği renk mavi,müzik dinlemek dışında sevdiği bir şey yok genellikle telefonuyla uğraşır,matematik ve tarih hariç dersleri iyidir.3 yıldır tanışıyoruz ama kardeş gibiyiz ve gerçekten çok güzel.
İşte size tanıttığım gibi herneyse tenefüs hala bitmedi daha sadece 4 dakikası geçti.
Burak:Öff bu ne kimse konuşmayacak mı? Sıkıldım ben bahçeye çıkıyorum.
Onur:Bende sıkıldım ya geleyim mi abi beraber çıkalım.
Burak:Yok kardeşim sağol benim işlerim de var sonra görüşürüz.
Zelis/Nisanur/Onur/Ben: Görüşürüz
Burakta bu aralar bir şeyler var ama hadi hayırlısı...Onur telefonuyla oynuyor, Nisanur ben ve zelis ise anonimi konuşuyoruz onlara en baştan anlattıktan sonra anonime yazmamı istediler bende yazdım.
Gece: Sabah niye arkana bakma hızlan diyip gittin?
Belki bu çok sade oldu yada çok soğuk bir davranış acaba naber diye felan mı sorsaydım ben bunları düşünürken mesaj sesi geldi telefonu alıp baktım anaonim atmıştı mesajı zaten kim atar ki bu saatte herneyse.
0538*******: Bende iyiyim sağol. Bu arada sabahki konuyu kapatabilir misin?
Neden konuyu kapatıcam ki benim bilmeye hakkım var belkide biri bana zarar verizekti ve o beni korumak isterken kendi yaralandı? Olamaz mı olabilir.
Gece:Hayır kapatmıyorum.Nedenini söyle bileyim.
0538*******: Peki.Sabah şerefsizin biri seni takip ediyordu bende arkandaydım sadece onu uyardım eğer arkana baksaydın beni görürdün o yüzden hızlan demiştim.
Gece:Ya teşekkür ederim gerçekten.
0538*******: Rica ederim.
0538*******:Eee napıyorsun?
Gece:Kantinde oturuyorum sen?
0538*******: Seni izliyorum...
Hemen etrafıma baktım onu görebilecekmişim gibi ama onu tanımıyorum bile yani telefonuyla ilgilenen herkes olabilir.
0538*******:Boşuna etrafına bakma güzelim beni göremezsin ;)
*Görüldü*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
anonimim | yarı manifatura
Teen Fiction0538*******: Selamun Aleykum Gece: Aleyküm Selam 0538*******: Sormayacak mısın? Gece: Neyi? 0538*******: Kim olduğumu? Gece: Hayır 0538*******: Neden? Gece: Anonimimsin işte 0538*******: Benim haklı olmam gerek artık 0538*******: Neyse Artık uyu Ge...