všechno to začalo 6.9 2018, kdy Kokosska koupila za svoje úspory budovu, aby splnila dávný slib, který dala svým přátelům. Po pár měsících se nad velkým vchodem objevil velký nápis *Rodinný bar medvěda Freda*. Tenkrát byla celá parta po hromadě. Bylo to pár dnů před otevřením - 4.2.2019, kdy EnnardossS uklíze stage a stál vedle animatronika, který byl tenkrát jenom holý endoskeleton, ale dnes je z něho Springy. Kamery byly z důvodu zavírací doby deaktivovány, takže nikdo nevěděl co se stalo a když tam Kofka přisel z back roon, veděl že kdyby byl neskládal více zásob, než měl, tak mohl svoje dokonalé monstrum zastavit. To Kofka sestavil Springyho, ale nikdo nevěděl, co to umí, protože nikdo se široko daleko nevyznal v robotice natolik, aby odhalil "skryté funkce" toho kousku umění. Králík v modré vestě s mikrofonem za červenou oponou. Jediná atrakce, která umí zabíjet. Tenkrát mu nepomohl. Kokosska vyřizovala věci ve městě a v baru nebyla, jen Kofka, Enn a Springy. V té chvíli Kofka s otevřenou pusou opustil krabici s okurkami. Začal brečet, ale ne smutkem. Jeho psychopatický smích byl slyšet daleko, ale ne dost. "Dcero má. Ono to funguje! Tvá pomoc mi byla k ničemu, ale i tak to funguje! Připravím Bar o vše dobré, stanu se majitelem a seženu ti náhradu, za tvou ruku, která padla za pokus vraždících instinktů Springyho!". Holčička se zrzavými vlasy v bundě se pousmála a zmizela z restaurace. V tu chvíli zadním vchodem vtrhla do budovy Kokosska. Jediné co našla byl Kofka, dusící se ve svých slzách, kterého odvedla zmatená do back room a nevnímala co se okolo ní děje, až po tom co vyšla z back room zůstala stát na místě jak přibitá a pomalu klesala k zemi. Sotva se dokázala opřít rukama o zem a když se ze šoku probrala zavolala sanitku, ale z jejího rozrušení po ukončení hovoru upadla do bezvědomí, ale po pár minutách ze tmy vidí prudce letící nůž přímo do jejího boku. Probírá se opět až v nemocnici. Podle stop se do restaurace někdo vloupal, Kofka stihl utéct a zavolat pomoc, ale nedokázal popsat pachatele.