Pršelo a nebylo kam jít takže se naše skupinka vydala do jediného místa které jim patřilo a někteří zde byli zaměstnáni. "Vás bych tady nečekala, rychle do salónku, jo a Nikki, Randome, Sári a Kofko běžte do back room, je tam celkem veselo." Řekla Kokosska. Z back room se v tu chvíli začaly ozývat výkřiky. Kokosska zastavila Sarkonu a dovedla ji ke stolu u stage. "Až budeme zavírat, přijď za mnou něco ti ukážu" Sarkona jenom prikyvla a vrátila s emi back room i s Kokosskou. "Problem je v tom že Springy je porouchaný a i přes deaktivaci se hýbe atd." Kofka si začal prohlížet Springyho a pak přemýšlel. "Asi mu chybí pár springlocků, kouknu se na něho, kazdopadne v pondělí nebude moct na stage." Dobře, ale dodnes si ho jestli můžeš děsí mi zákazníky. Jo a Sári, prý dneska budeš moct být u Randoma, věcí jsem ti dala k pultu" "Ok, děkuji ségra UwU" řekla Sarka a rozběhla se do salónku. "Ještě před zavřením vyřídím poslední objednávky, trochu poklidim stoly a balím to tu, kde bude Nikki? A co vůbec ty? Kde teďka bydlíš, když tu máš restauraci?" "Pojď za mnou" řekla Kokosska trochu nervozním hlasem a ukázala na Kofku. Šli druhým salonkem, do kterého je zákaz vstupu a přes kuchyni až se dostali k žádnému vstupu pro zaměstnance, kterým ale nikdo nechodil. Vedly tu schody do horního patra budovy, Kokosska po nich šla jako kdyby je znala jako svoje boty. Když došli nahoru byli tam starší dveře, které se dali špatně odemknout a vstoupili do tmavé chodby, Kokosska chvíli hledala ale našla generátor, aby mohla zapnout světla, když už se dalo vidět tak ho zavedla k pokoji 7. "tady bydlím já a Nikki, ostatní byty rekonstruuji. Nikki bude bydlet sama, nechám tu místo ještě pro Sári, kdyby nestihla autobus a ty poslední pokoje budu pronajímat." Když všechno zhasla a vrátili se dolů tak u objednávaciho pultu byla malá holčička...