Sorry late update huhuhuhu kyong busy sedikit and tak dapat update semalam sebab semalam pergi ambik suntikan vaksin covid.
Enjoy jusaeyo💙
Please votement
"Hai korang maaf lambat, perkenalkan ni kawan saya Seokmin dia nilah tukang masak dalam istana ni"ujar Seungkwan memperkenalkan kawannya.
"Annyeonghasaeyo"ujar Seokmin bow.
"Semua staf dalam istana ni memang lelaki ke?tak ada langsung perempuan?"soal Yoora .
"Dorang sensetif dengan perempuan"ujar Seungkwan.
"Patutlah ada vampire pondan"ujar Mikyong membuat muka.
"Putera Joochan pondan? kenapa cakap macam tu?"soal Seokmin tak faham.
"Yalah masa kitaorang jumpa saya tipu dia pasal bakal wife vampire pastu terus pengsan macam apa je"
"Pulak dah,so korang panggil ni nak tanya apa?"soal Seungkwan.
"Ooo ni hah kitaorang nak tahu pasal kes pembunuhan parent witch dengan putera vampire"ujar Haraa.
"Sebenarnya masa kejadian tu para putera tak ada pun dekat sini dorang pergi ke kerajaan Fuitydom sebab ada jemputan di sana tapi sebabkan pisau berlogo keluarga putera ni ada dekat mayat keluarga witch jadi mereka di tuduh"cerita Seungkwan.
"Tapikan pisau tu memang hilang dua hari sebelum kejadian rasa macam ada orang nak kucar kacirkan keadaan"ujar Seokmin.
"Ada bukti lebih detail tak pasal ni?"soal Haraa.
"Kenapa korang sibuk tanya pasal ni?"
"Kitaorang nak selesaikan kes ni kitaorang yakin ni bukan salah keluarga putera "ujar Yoora.
"Eoh kalau macam tu jom ikut kami ke suatu tempat"ajak Seungkwan.
"Yohan tak ikut korang ke?"soal Mikyong
"Dia tu peliklah senyap je tak suka bergaul sangag"ujar Seokmin.
"Kyong jom join kitaorang main cepat"ujar Myeonrin menarik tangan Mikyong.
"Tak apa kyong kau pergilah kitaorang dua akan siasat"ujar Haraa.
"Okay"
"Yah kau nak ajak main apa ni?"soal Mikyong bingung.
"Main nenek si bongkok tiga"
YOU ARE READING
[ ✔️] Dear Mr. Vampire (Af / Closed)
FanficCover by @popcorncoups (Chimerical Graphic Shop) Kisah 10 orang gadis yang pergi berkhemah di sebuah hutan semasa cuti musim panas. Namun sesuatu tak diduga telah berlaku semasa mereka berada di hutan. Mereka berjumpa dengan makluk pelik atau lebih...