Konon nak on hold but sebabkan mood baik and mampu lagi menaip dengan screen retak here we go.
"Apa kena dengan dorang bertiga tu?aku risau betullah depan mata aku kot Kyong dengan Haraa muntah darah"ujar Jaerin ke hulur hilir.
"Tulah pasal kita nak tengok tak boleh pak cik Gong Yoo dengan pak cik Dongwook tak bagi"ujar Layla mengeluh.
"Kenapa aku rasa benda ni macam dalam mimpi?"ujar June menarik perhatian kawannya.
"Maksud kau?"soal Ai Yin bingung.
"Pasal mimpi ngeri aku sebelum kita di sini?"
"Tak mungkinlah......"Seorin mula rasa cuak.
"Boleh jadi jugak,yalah mula-mula kau kena serangkan Seorin lepastu sekarang dorang bertiga pulak,"ujar Mirae .
"Korang aku tak nak stay sini aku takutlah manlah tahu mr vampire nak jadikan kita korban untuk hilangkan sumpahan dorang?"ujar June takut.
"Jom kita lari dari sini"ujar Ai Yin.
"Tapi takkan kita nak biarkan si Kyong,Yoora,dengan Haraa?"soal Myeonrin.
"Susah jugak tapi kita tak ada pilihan lain kita kena......
Tok tok
"Masuklah"arah Seorin.
"Maaf mengganggu cuma nak beritahu keadaan tiga kawan korang selamat cuma dorang belum sedar lagi buat masa sekarang"ujar Yohan.
"Dorang kenapa sebenarnya?"soal June.
"Dorang terkena sihir hitam mujur saja dorang cepat di bawa rawat kalau tak dorang dah mati"ujar Yohan.
"Sekarang dorang dekat mana?"soal Myeonrin .
"Sekarang dorang ada bilik rawatan dan korang tak boleh melawat dorang pawang Gong Yoo tak bagi"
"Alah ni yang tak best ni"rungut Ai Yin
"Maybe perkara ni berlaku ada sebab ni pertunjuk akan ada sesuatu lebih buruk yang berlaku dekat korang"ujar Yohan.
"Sesuatu yang buruk macam mana?"soal Seorin.
"Yang tu tak pasti buruk macam mana kebiasaannya kalau dah jadi macam ni akan ada perkara buruk berlaku"ujar Yohan dia bow sebelum dia keluar.
"Apa yang mamat ni nak cakap? tak faham aku berkias bagai"rungut Jaerin dengan geram.
"Aku rasa ada betul mimpi June tu better kita bertindak larikan diri dengan cepat"ujar Ai Yin.
"Seriuslah nak lari sekarang?"soal Layla terkejut.
"Ya,kita tak ada pilihan,ni je peluang kita ada lagipun sekarang bulan bentuk sabit kebiasaannya dorang tak active waktu macam ni"ujar Ai Yin.
YOU ARE READING
[ ✔️] Dear Mr. Vampire (Af / Closed)
أدب الهواةCover by @popcorncoups (Chimerical Graphic Shop) Kisah 10 orang gadis yang pergi berkhemah di sebuah hutan semasa cuti musim panas. Namun sesuatu tak diduga telah berlaku semasa mereka berada di hutan. Mereka berjumpa dengan makluk pelik atau lebih...