"Jemputlah minum dan jamu biskut ni ya"ujar Gong Yoo pada para witch yang datang bertandang ke istana.
"Terima kasih"ucap Doojoon.
"Pasal Woobin tu macam mana? adakah korang nak hukum bunuh dia?"soal Isaac.
"Kami cuma penjarakan dia and kuasa dia kami akan sedut supaya dia tak salah gunakan kuasa lagi"jawab Gong Yoo.
"Kami pun datang nak mintak maaf pada para putera vampire sebabkan tindakkan kami menyumpah korang dan memaki korang"ujar Mingyu.
"Sumpahan tetap dorang jugakkan kena rungkai?"soal Haknyeon .
"Ya, betul pasal sumpahan kami tak boleh nak buat apa tu je salah satunya cara korang nak rungkai"jawab Seungmin menunduk.
"Tak apa kami faham"jawab Gikwang.
"Mana para yeoja tu semua?dorang tidur ke?"soal Taeyoung.
"Dorang ada je tak keluar pulak"jawab Joochan.
"Kalau tak keberatan boleh kami nak berjumpa dorang?"pinta Sejin .
"Eh apa hal pulak?mana boleh"bangkang Hyeongjun tak puas hati.
"Hyeongjun bagilah lagipun dorang kawan perempuan tu apa salahnya"ujar Gongyoo.
"Tapi kami.....
"Kalau dah jodoh tak adanya dorang berpaling dengan korang"
MAGO MAGO
Simpanhae bwa jigeum nal
Heundeulliji aneul teni
MAGO MAGO
Nareul wihan chumeul chwo
Bameun Tic tak tic tak
Feel so highMikyong menari di tingkat atas istana bersama June di rakam oleh Myeonrin.
"Eoh korang pun ada dekat sini?lama dah ke sampai?"soal Myeonrin.
"Korang gaduh lagi ke?"soal Mikyong memandang mereka sambil menurunkan kaca mata hitamnya acah swag katanya.
"Ish kitaorang tak gaduhlah kitaorang nak berdamai,oh ya boleh tak kami nak jumpa korang semua?"soal Hoshi.
"Okay nanti kitaorang datang,kejap eh kitaorang panggil yang lain"ujar June mereka bertiga beredar pergi ke bilik mereka.
"Korang jangan macam-macam dengan bakal wife kami ya"ujar Jeno dengan muka serius.
Mereka semua berkumpul di kawasan taman istana para vampire memberi ruang kepada witch dan para yeoja untuk berjumpa.
"Ya seperti korang tahu kami adalah witch bukan manusia biasa, harap korang jangan hebohkan kisah ni"ujar Doojoon memulakan bicara.
"Jangan risau kitaorang akan keep it seceret "ujar Seorin memandang rakan-rakannya.
"Korang pun mesti dah tahu pasal perasaan kami terhadap korangkan? Tak apa kitaorang faham kalau korang anggap kitaorang kawan je"ujar Mingyu .
"Alah weh kau janganlah buat aku serba salah bukan tak cuba tapi tak mampu huhuhu"ujar Haraa serba salah.
"Serius sampai sekarang aku rasa tak percaya korang suka kitaorang padahal suka betul kacau kitaorang"ujar Layla dengan riak muka terkejut.
"Yalah lepas ni tak ada dah orang nak kacau korang dah jangan risau"jawab Sejin tenang.
"What?but kenapa pulak? korang tak nak duduk kat Seoul ke?"soal Layla
YOU ARE READING
[ ✔️] Dear Mr. Vampire (Af / Closed)
FanfictionCover by @popcorncoups (Chimerical Graphic Shop) Kisah 10 orang gadis yang pergi berkhemah di sebuah hutan semasa cuti musim panas. Namun sesuatu tak diduga telah berlaku semasa mereka berada di hutan. Mereka berjumpa dengan makluk pelik atau lebih...