Deel 3

265 7 0
                                    

POV Tessa:

Ik word wakker in de armen van Ezra. Zal ik hem wakker maken of gewoon nog even blijven liggen? Ik besluit om nog gewoon even te blijven liggen. Hij is zo lekker warm. Ik voel dat hij langzaam aan wakker word en ik doe alsof ik nog slaap. "Goedemorgen Tes" zegt hij zachtjes. Ik open mijn ogen en kijk recht in zijn mooie ogen. "We moeten eruit we moeten zo naar school" "Ja helaas "zeg ik. "Als Emily weer irritant gaat doen kom je gewoon naar mij toe, oke?" "Is goed, dankjewel Es" 

*Je doen jullie ochtend routine. Jij hebt jogginskleding van Ezra aan. Jullie zijn nu op school aangekomen en jij ziet Emily alweer staan.*

POV Ezra:

"Es, Emily staat daar." zegt ze met een trilling in haar stem. "Geen zorgen, ik ben bij je" Jullie lopen richting de ingang van de school, maar dan komt Emily naar jullie toe. Emily wou mij een knuffel geven, maar ik ontwijk haar. "Hoezo ga jij om met die zwerver?" zegt Emily ruw. "Tessa is 10 keer zo knap als jou plastic hoofd" zeg ik. Ik sla mijn arm om Tessa heen en samen lopen we langs Emily. "Dankjewel Es" zegt Tessa en ze geeft me een knuffel. "Geen probleem" zeg ik. "Kom je in de pauze naar de aula?" vraag ik aan haar. "Is goed, tot straks!" "Tot straks" zeg ik. 

Ik zit bij biologie en Emily komt ineens naast me zitten. Ik kijk de andere kant op, maar aan het einde van de les pakt ze mijn hoofd en probeert me te zoenen! Ik duw haar weg en loop snel de klas uit. Ik hoop maar dat niemand dat gefilmd heeft. Ik loop naar de aula en kijk rond of ik Tessa al ergens zie. 

POV Tessa: 

Ik krijg een melding op mijn telefoon en kijk ernaar. Een onbekend nummer stuurt mij een filmpje. Op het filmpje zie ik dat Emily Ezra probeert te zoenen maar hij duwt haar weg. Ik stop mijn telefoon weer in mijn zak en zoek Ezra. Ik zie hem al lopen. Ik loop naar hem toe en geef hem een knuffel. "Waar heb ik dat aan te danken?" vraagt Ezra verbaasd. "Dat je Emily aan de kant hebt geduwd, oh daar zal je der hebben." Ik ben echt boos op haar. Ze loopt naar ons toe en voordat ze iets kan zeggen zeg ik: "Wanneer ga je het nou eindelijk begrijpen? Hij vind je niet leuk!" Emily zegt: "Dat hij niet wil zoenen betekent niet dat hij me niet leuk vind." "Weet je dat zeker?" zeg ik boos. "Heel zeker!" zegt ze.  "Oh ja?" ik loop naar Ezra en kus hem op zijn mond. Ik kijk hem zenuwachtig aan en gelukkig knikt hij. "Hier heb je je bewijs." Ik steek mijn middelvinger naar haar op en samen met Ezra loop ik de aula uit. Ik ben zo ontzettend blij dat Ezra me net niet weg duwde. 

Het is een kort deel ik weet het, maar het is ten minste iets. Misschien komt er vanavond nog wat en anders morgen weer.

Be my Ezzieboy!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu