@fresh.news
Látták együtt @nicole_horan @niallhoran húgát és @liampayne a One Direction egyik tagját egymás mellet átkarolva London egyik kávézójából kimenet. Szerintem már nem mondunk újat, de néhány hete egy párt alkotnak. Pár rajongó nyomban rájött, hogy köztük forr a levegő egy ideje. Köztük lévő viszály után kijárt számukra már ez a kapcsolat. Régi forrásaink szerint Liam Payne együtt volt @traceyjonas Nicole egyik barátnőjével, de tagadták, hogy valaha is egy párt alkottak.
"Soha nem voltunk együtt Nicole barátnőjével. Én nekem máshoz húzott a szívem már réges-rég és mivel Tracey ismeri a legjobban így tőle kértem tanácsokat, na meg azért , mert Nicole testvére Niall megölt volna szerintem, ha megtudta volna, hogy szeretem húgát. Kaptam fejmosást és utána megmondtam, hogy mi az ábra és megértette így a barátságunk nem romlott meg, inkább mondhatom, hogy csak erősödött. Nicole Horan van a szívemben senki más, ő foglalja, melegíti és dobogtatja szívem"
Nyilatkozta nekünk Liam Payne a One Direction tagja.
"Voltak hullámvölgyek ezt nem tagadom. Tracey barátnőmmel rendeztem soraimat és átbeszéltünk mindent. Amilyen makacs vagyok haragudtam még One Direction tagjára. Liam is makacs volt, de ő tisztázni szerette volna a dolgot, de nem hallgattam meg. Emiatt került ki a közösségi oldalára az a szöveg, amit már csomóan olvashattak. Niall és a barátaim neki ugrottak, hogy ez nem így megy, hogy csak játszik velem és az érzéseimmel."
Nyilatkozta nekünk Nicole Horan a One Direction tagjának Niall Horan húga.
Kiszivárgott 1-2 dolog, aminek hála mind a kettőnket letiport a mélyre teljesen... nem tudtam neki elmagyarázni az egészet és ahogy egy tornádó úgy söpört végig mindenkinek a hír... neki akartam előbb elmondani, de a sajtó beelőzött... néhányan már jól láttátok, hogy valami nem oké kettőnk közt és ezt JÓL láttátok...
Összejöttem barátnőjével (@traceyjonas) de ez NEM IGAZ! Tanácsot kértem tőle és, ahogy a sajtónak szokása átírta és így félreértette mindenki, ahogy azt kell...
Kaptam elég fejmosást barátainktól, barátaitól és persze testvérétől a legnagyobbat...
Erről a szövegről beszélt nekünk Nicole.
ESTÁS LEYENDO
Démoni hálózat (Liam Payne) ✔
Fantasía(Befejezett) ✔ Mindenki ismeri testvérét és irigykednek is rá, hogy milyen mázlista... Kibontakozó félben lévő szerelmi élete, amit a fél világ, ha nem az egész gyilkos szemmel követ és kísér, miközben szívük összetörik, de (lehet) közben az ő szíve...