Gebelik ~Chris~

477 17 2
                                    


Kelime sayısı=350

Hamile olduğunu yeni öğrenmiştin ve Chris'e söylemek için çok gergindin. Elbette 2 yıldır evlisiniz ama bebekler asla bahsettiğiniz bir şey değiller ve eğerlerse asla kendi evimize sahip olma fikriyle ilgili değiller. Çok gerginsin ama biliyorsun Chris harika bir baba olacak. Onu mutlu etmek için her şeyi yapardın. şimdi ona söylemenin akıllıca bir yolunu bulmalısın.

Saatlerce düşündükten sonra, sonunda hamile olduğunu Chris'e söylemenin mükemmel yolu. Eve 7'de geleceğini biliyordun ve saat 6:30 yani hazırlanmak için 30 dakikan var. Sadece yemek için güzel bir yemeğe başlarsın. Sadece ikiniz için güzel bir yemeğe başlıyorsunuz ve sinirlerinizin arttığını hissedebiliyorsunuz. Yemek tabaklarını yemek odasına taşır ve onun gelişine hazırlanırsınız. Kapının kapandığını duyduğunuzda kalp atışlarınız hızlanır ve avuçlarınız terlemeye başlar. Budur. Chris kapıdan girerken koşarsın ve ona sarılırsın. "Arkana geldiğine sevindim" "Oh hey bebeğim bu da eve gelmek güzel bir şey" "Oh, hiçbir şey değildi sadece bu gece için güzel bir şeyler yapmak istedim" "Pekala teşekkür ederim" Chris seni kalçalarından yakalar ve öper seni çok seviyorum." Sorun değil, hadi yiyelim" Chris'i masaya götürür ve yemeye başlamak için oturursun.

Birkaç saat ve birçok tabaktan sonra nihayet Chris'e bütün gece ölmekte olan şeyi söylemek istedin. "Aşk sana bir şey söylemeliyim" "evet bebeğim..." eğilip elini tuttu ve baş parmağıyla hafifçe ovmaya başladı, hemen sakinleşiyorsun. "Şey.... bebeğim.... Söylemek istedim....sana söylemek istedim..." "acele etme aşkım, kendi zamanında" aşağı bakarsın gözlerine bakamazsın " Chris'e söylemeye çalıştığım şey... hamileyim" Chris'in duygusuz yüzünü görmek için yavaşça yukarı bakıyorsun. "ummm bebeğim... lütfen bir şey söyle" "Senin... hamile misin?" Yüzündeki ifadeyi görmek gözlerinin sulanmasına neden oluyor, bunun bir hata olduğunu biliyordun. "evet bebeğim ve şimdi bebeği istemediğini açıkça görebiliyorum ama-" "NE?! Tabii ki bebeği istiyorum. Bekle...bebeğim... bebeğim.Bir bebeğim olacak. Bir bebeğim olacak! BEBEĞİM VAR! YESSSS" Chris, şimdiye kadarki en sıkı sarılmanız için sizi kendine çekiyor. Siz bundan hoşlanmaya başlar başlamaz, aniden uzaklaşıyor, "Gidip annemi aramam gerek" diyerek hemen merdivenlerden çıkıyor. ve akşam yemeğinden gelen dağınıklığı toplamaya başlayın.

Bitirdikten sonra Chris'i bulmak için merdivenlerden yukarı çıkın. sonunda onu buluyorsun ama hala telefonda olduğunu görüyorsun, arkası sana dönük, ona biraz mahremiyet vermek için uzaklaşmaya başlıyorsun "Evet anne, başka bir prensesim olacak" sözlerini duyarsın..









.



.

Chris Evans İle Hayal Et 🛡🔥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin