Oylarınızı bekliyorum, iyi okumalar 💕💕Nihayet varmıştık ve herkes odalarına çıkmıştı. Yorgun olduğum için kendimi uykuya vermiştim.
Enayiler
Yugyeom
Herkes uyuyor mu beEunwoo
Ben uyumuyorumSooyoung
Ben deBambam
Ben deJungkook
Ben deJaehyun
Ben deLisa
Ben de
Soo ile oje sürüyoruzJungkook
Chae nerdeBambam
Sanırım bir tek o uyuyor
Tek kalıyor değil mi oLisa
Evet
Acıkan var mıEunwoo
BenJungkook
BenYugyeom
Biz Jaehyun'la oda servisi istedikBambam
Biz yemekhanede yiyeceğizYugyeom
Valla ben hiç inemem
Yoruldum
Ama Jungkook'um beni sırtında taşırsa gelirim 😌😌😌Jungkook
Arkadaşlar okumadan kurgu demeyin ben okudum kurguYugyeom
🥲Bambam
Biz Jungkook ve Eunwoo ile yemekhaneye gidiyoz
Gelen var mıYugyeom
Yok!Sooyoung
Biz geliyoruzJungkook
Chaeyoung yiyecek mi?Lisa
Kapıda buluşalımLisa ve Sooyoung odadan çıkmış yemekhane kapısına yaklaşırken karşı koridordan da Jungkook, Bambam ve Eunwoo gelmişti.
Bambam "Chae nerde?"
Lisa "Ay oraya uğramayı unuttuk ararsak da açmaz kesin"
Eunwoo "ben çok acıktım hemen gidip yiyelim"
Jungkook "o da acıktıysa beni neden çağırmadınız demez mi"
Lisa "der, bu yüzden sen gidiyorsun onu çağırmaya"
Jungkook "Ben mi? Sooyoung?"
Lisa "Onun şekeri düştü bir an önce yemek yemesi lazım. Ee bana da ona bakmak düşer. Ben ona bakarken Bambam ve Eunwoo da yemekleri alacak, yani bi tek sen uygunsun, al bu odasının kartı"
Lisa Jungkook'a oda kartını verip diğerlerini de alıp gitti. Jungkook endişe içinde odaya ilerlerken acaba kızar mı demeden kendini alamadı.
Kapıya geldiğinde tıklattı ama açan olmadı.
Jungkook "Chaeyoung? Müsait misin? Giriyorum seni almam için beni gönderdiler. Giriyorum bak"
Jungkook sevdiği kızın odasına titreyerek girdiği an içeriyi çilek kokusu sarmıştı. Aniden mayışmış ve bir iki saniye gözlerini kapatmıştı.
Jungkook "Chaeyoung?"
Holü geçen Jungkook yatakta kafasında havluyla uyuyakalmış Chaeyoung'u görünce kalbi hızla atmaya başladı.
Yanına yaklaşıp elini saçına uzattı ve havluyu çıkardı. Daha sonra korkutmamaya çalışarak uyandırmak istedi.
Jungkook "Chaeyoung, yemek yemek ister misin?"
Chaeyoung'tan ses yoktu.
Jungkook "Chaeyoung-ah"Hareketlenen Chaeyoung mırıldanmaya başlamıştı. Kendi başındaki eli tutup çenesinin altına getirip sarıldı.
Chaeyoung "Biraz daha"
Jungkook gülümsemeden edemedi. Telefonundan gizlice fotoğrafını çekip geri ona döndü.
Jungkook "Beni seni uyandırmam için gönderdiler, uyanmayacak mısın? Uyanmazsan akşam uyuyamazsın"
Chae yavaşça gözlerini açtı ve bir iki kere kırpıştırdı. Daha sonra hemen kaşlarını çattı.
Chaeyoung "Jungkook?"
Hemen doğrulup aynaya baktı.
Chaeyoung "Çok kötü görünüyorum! Duştan sonra uyuya kalmışım"
Chaeyoung'un eli ayağı birbirine girmişti.
Jungkook "Sakin ol, gayet normal görünüyorsun."
Chaeyoung "Sen ne için gelmiştin?"
Jungkook "Acıktın mı?"
Chaeyoung "Biraz"
Jungkook Chaeyoung'un kalkması için ona yardım etti ve banyodan kurutma makinesiyle komidinden tarak aldı ve aynanın karşısına oturttu.
Jungkook "İyi bir otel seçmişiz, yemekhaneden çok güzel kokular geliyordu"
Dedi Chaeyoung'un saçını tararken.
Chaeyoung "Ben yapabilirim"
Jungkook "Ben yapmak istiyorum"
Kurutma makinesini açıp saçlarını kurutmaya başladı.
Chaeyoung aynadan Jungkook'a bakıyordu.
Bir anlığına Jungkook'a göz göze geldiğinde üç saniye kadar birbirlerine baktılar ama gözlerini ilk kaçıran Chaeyoung oldu.Kalbi çok hızlı atıyordu, Jungkook'un eli boynuna değdiğinde heyecanlanıyordu.
"Ondan etkilendim mi?"