Final

470 38 38
                                    

Profilimdeki diğer RoseKook kitabım "Kalopsia" ya da bakabilirsiniz.

4 yıl sonra

Lisa "CHAEYOUNG!"

Yerimde sıçradığımda hemen Lalisa'ya baktım.

Lisa "Hala makyajını yapmadın mı?"

Sinirle soluduğunu fark edince elime rimeli aldım.

"Yoo yapıyorum az kaldı"

Kirpiklerimi kıvırıp rimelimi sürdüm. Aslında makyajım bitmişti sadece birden dalmıştım. Üniversitedeki tüm anılar gözümün önünden geçmişti.

Rujumu da sürüp üstümü silkeledim ve saçımı bozmadan elbisemi giydim.

Lisa "İşte şimdi oldu"

Dediğinde banyondan Sooyoung çıktı, kırmızı mini bir elbise seçmişti ve çok güzel taşıyordu. Eunwoo bugün katil olacak gibi göründü gözüme.

Lisa "herkes hazır mı?"

Sooyoung "Çantamı alıp geliyorum"

Kapıda biraz bekledikten sonra hep beraber evden çıktık. Bizi Eunwoo alacaktı, Jungkook ve Eunwoo gelmek için ısrar etmişlerdi ama istememiştik. Çünkü Lisa saçını kestane rengine ben ise toz pembeye boyamıştım ve nasıl göründüğümüzü orda görsünler istemiştik.

Lisa ve Sooyoung demişken, anlayacağınız üzere onlar çıkmaya başlamıştı.

Bambam Lisa'ya hislerini geçen sene sarhoşken arayıp söylemişti ve biz de o sırada kızlarla toplanmıştık ve Bambam'in bu haliyle epey dalga geçmiştik.

Eunwoo ise romantik bir şekilde lunaparkta yapmıştı teklifini, Sooyoung'um en başında gönlü vardı ama naz yapıyordu neyseki bunu kırabilmiştik.

Ben ve Jungkook ise işleri ciddi bir noktaya çıkarmayı düşünüyorduk ve bunun için mesleklerimizi elimize almamız gerektiğine kanaat getirmiştik, ailelerimiz tanışmıştı ve birbirlerinden hoşlanmışlardı.

Sooyoung öne biz ikimiz arkaya geçmiş ve okula doğru yol almaya başlamıştık.

Çok geçmeden geldiğimizde okulun tıklım tıklım ve çok güzel süslenmiş olduğunu fark ettim. Yıllarımın geçtiği bu yere artık veda ediyordum.

Kapıya yaklaştıkça orda bekleyen yakışıklıları görmek zor olmamıştı, hepsi parlıyordu.

Lisa "Kamerayı hazırladım"

Eunwoo arabayı park edince kapıyı açıp inmiştik, bizi ilk fark eden Jaehyun olmuştu ve eliyle bizi gösterdiğinde bize dönmüşlerdi.

Jungkook'un anında parlayan gözlerini arada mesafe varken bile görebilmiştim. Beni sevdiğini bana bu denli hissettirmesi beni çok özel kılıyordu, aynı şekilde ben de ona bunu yaptığımda gözlerindeki mutluluğu görebiliyordum.

Bambam'ı çeken Lisa gülmeye başlamıştı.

Lisa "Deli gibi koşuyor baksanıza!"

Arkasından gelen Jungkook'u iyice süzmüştüm. Takım elbisesi ona çok yakışmıştı, parlayan küpe ve yüzüklerini görebiliyordum.

Birbirimize yaklaştığımızda boynuna sarıldım.

Jungkook "Çok güzel olmuşsun"

"Teşekkür ederim"

Lisa "Aigoo~ bunlar çok romantik!"

Bambam "Saçların çok güzel olmuş"

Lisa "Yaaa salak seni"

ENAYILER RosekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin