15

527 41 29
                                    



SELAM ben geldim. Bu bölümü üç gündür yazıp yazıp siliyodum bugüne kısmetmiş umarım beğenirsiniz. 💞💞




Miyeon "Merhaba"

Yugyeom "ay geldi sarı çiyan"

Bu kız kimdi ki? Ve neden herkes aniden sustu?

Jaehyun "Ne istiyorsun Miyeon?"

Miyeon "Jungkook"

Adını işittiğimde tüylerim diken diken oldu ve 35 derece havada aniden üşümüştüm.

Miyeon "Beş dakikanı alabilir miyim?"

Kafamı çevirip arkama baktığımda kaşları çatık Miyeon dedikleri kıza bakan bir Jungkook gördüm.

Göz göze geldiğimizde irislerinde anlam veremediğim bir şeyler dönüyordu.

Jungkook "Birazdam geleceğim"

Kalkıp Miyeon'la gittiğinde midem yanmaya başlamıştı.

Sooyoung "Bu kız kimdi?"

Eunwoo "Eski"

Jaehyun "Sevgilisi"

"Eski sevgilisi" bir bu eksikti.

Yugyeom "Hiç sevmiyorum ben bunu diş fırçasına benziyo"

Lisa ağzıki suyu püskürtmeden gülmeye çalışıyordu.

Sooyoung "Kız ölecek iki dakika sus"

Yugyeom "ay öyle ama napiyim"

Diyip yemeğinden bir lokma aldı. Aşırı merak etsem de beni ilgilendirmiyordu çünkü ben onun hiçbir şeyi değildim.

Jungkook'tan

Miyeon'u burda görmek en son isteyeceğim şey olabilirdi çünkü Chaeyoung'un ondan haberi yoktu. Ve Tanrı bilir Yugyeom çoktan kim olduğunu söylemişti.

Onlardan uzaklaştığımızda durmuştum.

"Ne söyleyeceksen söyle artık"

Miyeon "Jungkook ben"

"Sen?"

Miyeon "Seni hala seviyorum"

Bunu söyleyeceğini biliyordum, sürekli dönüp dolaşıp aynı yere geri dönüyorduk.

"Miyeon yine aynı konuyu mu konuşacağız?"

Miyeon "Neden bana bir şans daha vermiyorsun? Neden tekrar bize-"

"Biz diye bir şey yoktu ve hiç olmadı Miyeon. Sen sana verdiğim tüm şansları kaybettin. Hem de bunu o kadar güzel yaptın ki, senin için değil sevgili bir sırdaşını da kaybettin"

Miyeon'a daha önce hiç bu kadar ağır ve açık konuşmamıştım. Bunu illaki konuşacaktık.

"Sen o kadar bencil birisin ki, etrafındakilerle yetinmeyi asla öğrenemedin. Senin peşinden koşarken, daha da koşmamı istedin. Seni severken, aşık olmamı istedin ve yaptım. Ne istersen yaptım, ama sana yetemedim."

Gözleri dolmuştu, ama benim için bir anlam ifade etmiyordu artık.

"Ne zaman seni unutmaya çalışsam, bana yeniden umut verdin. Sana sevgimi belli ettiğimde ise beni istemedin. Beni kıskandırmak için de bir çok şey yaptın fakat beni kendinden soğutmaktan başka işe yaramadı."

Eliyle göz yaşlarını sildi.

"Seni unuttuğumda ise bu sefer sen bana bağlandın, sürekli karşıma çıktın, beni yıktın ve gittin. Ama buna daha fazla izin vermeyeceğim."

Elimle Chaeyoung'u gösterdim.

"Sana karşı en ufak bir şey hissetmiyorum ama O'nu herkesten ve her şeyden çok seviyorum. Artık daha fazla karşıma çıkıp hayatıma yeniden girmeye çalışma"

Başıyla beni onaylamıştı fakat beni şaşırtmayacak bir şey söyledi.

Miyeon "Bizi geri getireceğim"

Suratına boş boş baktıktan sonra arkamı döndüm ve bana anlam veremeyen bakışlar atan O'na, aşık olduğum kıza ilerledim.

ENAYILER RosekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin