Mit csinál Naeglin nyári szünetben?
Haldoklik.
Igen, összefoglalva ennyi. De kipróbáltam most valami újat, megmutatom.
Azt beszéltük az öcsémmel, hogyha át kéne változnunk szörnyekké, akkor ki hogy milyen lenne. Én speciel zombimacskának éreztem magam, és úgy döntöttem, hogy a dolog súlyának érzékeltetéseképp lerajzolom ezt a...
Nemtommit. Komolyan, mi lehet ez az izé?
Mindegy, a lényeg, hogy a vázlatot grafittal csináltam, átmentem rajta tollal, hogy kaotikus legyen, és a végén szövegkiemelővel firkáltam rá.
Irtó felszabadító volt csúnyán rajzolni, hah.
Ezután visszatértem a sárkányokhoz, ahogy mindig. Ez valami mánia vagy fétis lehet nálam, de esküszöm, a sárkányoknál jobbat nem talált még ki az emberiség.
Jó, a nutellát.
Ő itt Morge, köszönjetek neki, és most mondjátok, hogy nem cuki.
Ugye, hogy kimondani se lehet ilyet?
Ahh.
Ja, és itt egy Anubisz.
Ha van valami szabadidőm, általában nem szokott lenni, de most rohadt nyári szünet van, akkor utánaolvasok az ősi mitológiáknak, mert egy mazochista hülye vagyok, és ne tudd meg, miket találtam az egyiptomi ősi hitben.Röviden összefoglalva: testvérházasság, yaoi, 18+ és veszekedés. Sok. Veszekedés.
Az egyiptomi mitológia az ókor Wattpada, hiába fogalmaznak szépen a történelemkönyvek.
És az egészben a legártatlanabb és a legjobb fej az Anubisz, a halottak istene. Sztem ez kissé ironikus.
Na jó, befejeztem magam.
BINABASA MO ANG
just let me draw, please
Randomi'm cringe and i make a stupid drawing book just don't say anything okay? oh and i wanted you to know i love you (if you didn't hurt any cat lol.) adíos, honey