Oh, hello. Megnyitottad a sztorit?
Awww.
Elég idétlennek tűntem a leírásból ahhoz, hogy felkeltsem az érdeklődésedet, mi?
Na. Gondoltam. Ez a marketing, emberek.
Találd ki, mi jön most, virágszálam.
Egyrészt az, hogy beégetem magam a little bit, de az ilyesmi megszokott, ebben igazán tehetséges vagyok.
#TeamOfSocialAwkwards
Másrészt az, hogy el kell mondanom, volt egy másik profilom, nagyon hasonló névvel, meg egy másik firkás könyvvel, so ha valamelyik rajz, amit most felrakok, ismerős lesz, az nem azért van, mert elloptam valakitől.
Hanem azért, mert az enyém.Oké?
Oké.
Akkor bemelegítésnek berakom a fave rajzaimat.
Lololol, amúgy ezt úgy mondom, mintha lenne nekem favourite-em, és nem csak most keresgélnék kétségbeesetten valamit, ami elég felvállalható.
But I've find onnne, haha!
Szerintem ez a rajz sikerült a legjobban az összes közül, mert hiába próbáltam felülmúlni, eddig nem nagyon ment. Pedig ez csak egy simple csontváz. Tudod, ilyen kis cutie, mert virág nő a kezéből.
Ez a pasas pedig a csuklyában, aki amúgy egy űrlény és James-nek hívják, de mindegy, azt tudja, hogy van a ruháján egy halom gyűrődés, amitől ilyen extreme professionalnak néz ki.
Egyébként állatokat szeretek a legjobban rajzolni, mert a szőrhöz és a tollhoz minden megerőltetés nélkül illik a technikám. És ezek igazából csak hanyag skiccek, félkész izék, és az én lusta fenekemnek tökéletesen megfelelnek. De ezt el ne mondd senkinek.
A következő képzőművészeti alkotás pedig szemléletesen fejezi ki az emberi arcokhoz való viszonyomat.😩
Én ilyen öntanító módszerrel nyomom, mert a városban nincs lehetőség kurzusra vagy ilyesmire jelentkezni. De végülis, ha a pinterest az ember legjobb barátja, akkor sok mindent el lehet menedzselni.
Általában grafittal dolgozom, a második kedvenc pedig a tűfilc/fekete toll.
És a színescerka a mumus. Az olyan nagyon nem haver. Ezért nem túl egyértelmű, hogy az az adag szín a csaj felett, az a víz felszíne alulról.
Yup. Erre szokott az a reakció jönni, hogy jaaaa, az víííz?
Igen, az víz, édesem, csak béna vagyok, te meg vak.
Ez a kérdés a best az összes közül, amit valaha megkaptam, pedig azért vannak különleges megfigyelések és imádnivaló dumák. Főképp, miközben valamelyik embertársam felém (és a rajzfüzet felé) áll és komoly szótlansággal nézni kezdi, AHOGY KIRADÍROZOM AZ EGÉSZ ROHADT RAJZOT, MERT ZAVARBA JÖVÖK ATTÓL, AHOGY NÉZ, ÉS ACCIDENTLY INSTANT ÖSSZE-VISSZA FIRKÁLOK MINDENT.
Ezért is nem értem magam, hogy minek csinálok ilyen firkás sztorit. Lehet, hogy csak szeretem hallgatni a saját hangom, vagy magával ragadott a trend, vagy élvezem égetni magam lol.
Vaaagy csak villogni akarok, biatch. Hah.
but just let me draw pls because i'm tired of myself
KAMU SEDANG MEMBACA
just let me draw, please
Acaki'm cringe and i make a stupid drawing book just don't say anything okay? oh and i wanted you to know i love you (if you didn't hurt any cat lol.) adíos, honey