Eurovision (Turkey)

70 16 99
                                    

1. Sertab Erener - Everyway That I Can

İlk olarak tabii ki de tek Eurovision birincimiz olan Sertab Erener - Everyway That I Can. Dansı olsun, sözleri veya ritmi olsun kendisi benim çok sevdiğim bir şarkıdır. Seveceğinizi düşünüyorum.

2. maNga - We Could Be The Same

Bu şarkı çoğu Türk için Eurovision tarihinin en büyük haksızlıklarından birine uğramış olan bir şarkıdır. Ki bir çok yabancı için de durum aynıdır, bunu şarkının yorumlarına giderseniz anlayabilirsiniz. Ayrıca bu durum benim için de öyle. Yine de bazı kişilerin anlaması lazım; biz 1. olamama durumu için değil, bu şarkının Lena'nın şarkısı karşısında 2. olması durumuna karşı çıkıyoruz.

3. Şebnem Paker - Dinle

Bu şarkı benim için Türk'leri en çok yansıtan Eurovision şarkılarından biri. Dansı da, ritmi de çok hoştu bana göre. Bu şarkı Eurovision yarışmasında 3. oldu.

4. Hadise - Düm Tek Tek

Hadise hasta haliyle söylemesine ve sesinin kısılmış olmasına rağmen mükemmel bir şarkı. Ki Hadise o haliyle söylemesine rağmen bile çok güzel söylemiş. Dansları da çok güzeldi ayrıca. Hadise Eurovision yarışmasında 4. oldu.

Not: 4 yaşımdan beri Hadise hayranıyım. Kimse Hadise'ye olan sevgimi sorgulamasın.

5. Mor ve Ötesi - Deli

Şüphesiz ki bu şarkı, benim en sevdiğim Eurovision şarkılarından biridir. Çok güzel ve mükemmel bir şarkı. Başka da söyleyebileceğim bir şey yok.

6. Athena - For Real

Athena, cidden daha iyi bir sonuç almalıydı diye düşünüyorum. Şöyle söyleyebilirim, o zamanlar ben de ne kadar çok iyi bilmesem bile galiba Türkiye ve bir ülke arasında anlaşmazlıklar çıkmış olmasına rağmen tüm Dünya'nın izlediği ülkeler arası bir yarışmada barış işaretini gösteren bir grup. Bu olay nedense benim için çok özel ve çok güzel bir davranış. Şarkıdan bahsetmiyorum bile! 

7. Can Bonomo - Love Me Back

Bu şarkı için ilk söyleyebileceğim şey dansının çok ilgi çekici olduğu. Bir teması var ve tüm sahne buna göre ilerliyor. Can Bonomo'nun enerjisi de cabası. Yine de Eurovision yarışmasına bundan sonra katılmamamız üzücü.  

8. Kenan Doğulu - Shake It Up Shekerim

Bazılarına göre çok açma bir şarkı olabilir, yine de benim için çok enerjik ve tatlı bir şarkı. Kenan Doğulu çok güzel seslendirmiş şarkıyı.

9. Sibel Tüzün - Süperstar

Size söyleyebileceğim tek şey; şarkının ingilizce versiyonunu dinleyin. Ayrıca olayların içini bilmeden yorum yapmayın. Bilenler anladı bile :)

Hepinize selamlar!

Bir öneri kitabıyla karşınızdayım.

Şahsen şarkı dinlemeyi çok seven biriyim ve "sevdiğim şarkıları neden başkalarıyla paylaşmayayım?"  Diye bir düşünce takıldı aklıma. Ben de haliyle "Neden yapmıyorum?" Dedim ve buradayım.

Bu arada tam olarak 467 kelime. Vay canına 😅😅. Öneri kitabında da bu kadar yazmazsın be Sena 😊.

Taslak olarak bir sürü öneri kitabı veya hikaye yazan, ama bunları hiç yayınlamayan veya aklıma gelen şeyleri direkt yazmayan yani yazmaya tenezzül bile etmeyen biriyim\biriydim.

Artık yayınlayacağım :)

Bir de sormak istediğim bir şey var. Önerilerin arasına o şarkılar hakkında bilgiler veya düşüncelerimi yazıyorum. Ama eğer rahatsız olursanız söylemeniz yeterli. Ona göre yazmayı bırakacağım.

İyi günler hepinize!

Okuduğunuz için teşekkür ederim...  

Şarkı ÖnerileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin