1. One Direction - The Story Of My Life
Kendisi benim en sevdiğim One Direction şarkısıdır. Ki büyük bir Directioner olan ben için bunu seçmenin çok zor olduğunu söyleyebilirim. Yani bu şarkının benim en sevdiğim 1D şarkısı olması bir yana, en sevdiğim şarkılardan biri olduğu gerçeği de var. Dinleyin, pişman olmazsınız...
2. Harry Styles - Falling
Bu şarkıyı bir kez dinlerseniz, "bu adam ne yaşamış?" dersiniz. Böyle iddialı koyuyorum. Bir de Türkçe altyazılı dinlerseniz ne demek istediğimi daha rahat anlarsınız.
3. Tuğkan - Kusura Bakma
Bu şarkıyı ne zaman dinlesem içimde bir burukluk oluyor. Ayrıca çok sevdiğim, çok hoşuma giden bir şarkıdır.
4. Pinhâni - Dünyadan Uzak
Aranızda bilenlerin bulunduğu bir şarkı büyük ihtimal. Hoş bir şarkı, ruha dokunuyor mu? Benim için evet.
5. Zayn - PillowTalk
Aşırı aşırı mükemmel bir şarkı. Ölmeden önce dinlemeniz gereken şarkılardan.
6. Can Ozan - Sar Bu Şehri
Bu şarkı da çok güzel ve ruha dokunan bir şarkı.
7. Kargo - Yıldızların Altında
Kesin hepiniz biliyorsunuzdur bu şarkıyı. Yine de yazmak istedim. Biliyor ama dinlemiyorsanız kesin dinleyin. Dinlemiyorsanız da dinleyin. Bu kadar...
8. One Direction - You & I
Tekrar bir Directioner ve tekrardan bir One Direction harikası. Hadi dinleyin 😊.
9. Mor ve Ötesi - Bir Derdim Var
Kapanış için mükemmel bir şarkı seçtim. Bu şarkının hastasıyım. Günde en az 2 kez dinlediğim bir şarkı. Dinleyin, seversiniz.
Selamlar wattpad ahalisi!
Yeni bir bölümle karşınızdayım.
Bu kitap büyük ihtimal tutmaz, zaten bir şarkı öneri kitabının tutması garip olurdu. Yine de yazmaya devam.
Bi kitabı hiç kaldırmayacağım.
Bazıları çok alakasız şarkılar, ama hepsi mükemmel benim için.
Bir de toplam 283 kelime oldu. Öneri kitabında bile bu kadar fazla yazıyorum işte ;)
Ve evet! Büyük bir Directioner'ım 😇😇.
Başka söyleyebileceğim bir şey yok.
İyi günler hepinize!
Okuduğunuz için teşekkürler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şarkı Önerileri
De TodoFarklı tür ve zevklere göre şarkı önerileri yapacağım. Umarım beğenirsiniz :)