Dağılmalık

40 10 111
                                    

1. One Direction - Best Song Ever

Yine bir 1D şarkısı, ama ne yapabilirim? Bu şarkıyı ne zaman dinlesem ayağa kalkıp dans edesim geliyor. Kesin dinleyin. 

2. Ece Mumay - Peri

Bu şarkıyı ne zaman dinlesem dans ediyorum. Hadi dinleyin de birlikte dağılalım.

3. Imagine Dragon - Believer

Bu şarkıyı hepiniz biliyorsunuzdur zaten. Yine de dinleyin abi, mükemmel şarkı.

4. The Vamps - All Night

En sevdiğim şarkılardan biriyle daha karşınızdayım. Klibiyle birlikte  dinlerseniz daha iyi olacağını düşünüyorum.

5. maNga - Dünya'nın Sonuna Doğmuşum

maNga grubunun diğer şarkılarına da bakarsanız daha iyi olur. Tüm şarkıları çok iyi. Ama sadece bir kaç tanesini yazabiliyorum ben.

6. Cem Belevi - Aç Kollarını

Oldukça enerjik ve dinlerken kendinizi kaptırma olasılığınızın yüksek olduğu bir şarkı. Ben seviyorum.

7. Hadise - Hay Hay

Bu şarkı oldukça yeni bir şarkı, ama çok güzel bence. Çıktığı ilk gün dinlemiştim...

8. Cemal Can - Kahraman

Bazılarımız onu Survivor'dan tanıyor zaten. Kendisi kişilik olarakta çok sevdiğim birisi. Ayrıca çok yetenekli olduğunu inkar edemeyiz. Şarkısı da mükemmel!

9. maNga - Dursun Zaman

Anlatmama gerek var mı? Gidin ve dinleyin. Mükemmel bir şey, kusursuz.

Selamlar hepinize!

Nasılsınız?

Evet, yeni bir bölümle karşınızdayım.

Bu bölümü yazarken hiç zorlanmadım. Meğersem bu tür de ne çok bildiğim şarkı varmış...

Yani demek istediğim, bu bölümün Part 2'si gelebilir. Ama emin değilim.

Bunların dışında istediğiniz herhangi bir tür var mı?

Ona göre yazabilirim.

Neyse, hepinize iyi akşamlar!

Okuduğunuz için teşekkür ederim...

Şarkı ÖnerileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin