Jealousy

897 14 1
                                    

Jimin potajemnie spotyka się z Yoongim od około roku; nawet chłopcy nie wiedzieli o swoich zwariowanych romansach i bardzo widocznych flirtach . Ale ostatnio Yoongi nie odwzajemniał flirtów ani spojrzeń Jimina, zamiast tego był dość zimny . Prawda była taka, że był niesamowicie zazdrosny o Jungkooka. Jimin spędzał z nim zbyt dużo czasu, ‚to mój chłopak', pomyślał Yoongi, obserwując, jak dwaj chłopcy grają w gry video na kanapie w dormie. Yoongi jednak porzucił plan powiedzenia Jiminowi o swoim problemie . Szczerze mówiąc, nie był zbyt dobry w wyrażaniu swoich uczuć słowami lub gestami; wiedział tylko że jest zdenerwowany. Ale dziś wieczorem był już tak zestresowany pracą i Jiminem, że zaczął się niecierpliwić, gdy patrzył jak Jungkook i Jimin wciąż grają od dziewiątej rano; obecnie była dziesiąta wieczorem, a on nie mógł wytrzymać przez cały ten czas z dala od swojego kochanego chłopaka; jedno było wiadomo, Yoongi był wkurzony i zazdrosny.

Yoongi siedział i patrzył, jak jego chłopak i maknae grają, dopóki Jimin sfrustrowany przegraną nie rzucił kontrolerem. Yoongi podsłuchał, jak Jimin prosił o kolejną rundę i wtedy Yoongi miał już dość; potrzebował Jimina; potrzebował swojego chłopaka. Yoongi wstał, wyraźnie zdenerwowany, złapał Jimina za ramię i pociągnął go z kanapy do ich wspólnej sypialni. Kiedy doszli do pokoju, szybko wepchnął Jimina do środka i zamknął za sobą drzwi.

„Hyung co rob-" słowa Jimina zostały przerwane ustami Yoongiego które wbiły się w te drugie, w gorący i mokry pocałunek.

Nie minęło dużo czasu, zanim Jimin zrobił się twardy tam na dole; co tu dużo mówić? Yoongi go podniecił. Yoongi przyszpilił Jimina do ściany, ciała się o siebie ocierały, ręce Yoongiego przyszpiliły nadgarstki Jimina do ściany. Jimin wydał z siebie cichy jęk, a Yoongi lekko się odsunął; jego oczy świeciły podnieceniem, były pełne zazdrości i gniewu. Yoongi mocniej przycisnął Jimina do siebie i uśmiechnął się złośliwie, czując twardy członek Jimina na swojej nodze. Cichy jęk wyrwał się z ust jego kochanka przed nagłym posunięciem.

Yoongi zdjął jedną rękę z nadgarstka Jimina i zamiast tego dotknął jego członka z ogromnym uśmieszkiem. Jimin odrzucił głowe do tyłu, bardzo pragnąc jeszcze więcej; ale Yoongi nie zamierzał tak szybko dać tego co pragnie jego chłopak; trzeba przyznać Yoongi uwielbia takie zabawy. Delikatnie masował Jimina przez spodnie, sprawiając, że jęknął i bardziej przycisnął się do ściany .

„Szczerze nie myślałeś, że sprawię ci przyjemność tak szybko prawda?~" Yoongi dokuczał Jiminowi, odgarniając trochę jasnych włosów z jego twarzy. „ Musisz mnie o to błagać." Yoongi uśmiechnął się złośliwie, bo wiedział, że jeśli będzie go błagać, wygra; Jimin prawie nigdy nie błagał jeśli chodzi o seks, jego duma mu nie pozwalała, ale tym razem był w potrzebie i potrzebował ulgi. Potrzbował w sobie Yoongiego .

„Yoongi proszę nie zmuszaj mnie-" Jimin został uciszony ręką Yoongiego, która coraz szybciej posuwała ręką na jego członku „Proszę Hyung." Jimin jęknął, powodując, że jego hyung wślizgnął się pod spodnie i zaczął masować jeszcze bardziej jego krocze.

„ Chce usłyszeć, jak mówisz to jeszcze raz. Głośniej." Yoongi szepnął zmysłowo .

„P-proszę tatusiu" Jimin jęknął głośno, było pewne, że wszyscy w dormie to słyszeli. Yoongi uśmiechnął się i zacisnął dłoń wokół członka Jimina.

Jęki uciekały z pulchnych ust Jimina, gdy położył głowę na ramieniu Yoongiego . Yoongi przesuwał i ciągnął członka swojego chłopca . Jęki Jimina sprawiły, że Yoongi nie był wstanie się nie podniecić, co spowodowało pojawienie się jego własnego wybrzuszenia w spodniach .

„H-hyung mogę-" zaczał Jimin, ale Yoongi szybko mu przerwał.

„Wypuść to kochanie" Yoongi przestał i poczuł jak członek Jimina pulsuje mu w dłoni. Nie minęło dużo czasu, zanim pojawiło się nasienie Jimina, wszystko znalazło się na dłoni Yoongiego, nie żeby mu to przeszkadzało. Nie był to pierwszy raz i na pewno nie ostatni.

„Teraz potrzebuję pomocy" skomentował Yoongi. Jimin skinął głową i natychmiast padł na kolana, w tym samym czasie Yoongi rozpinał zamek w spodniach.

Yoongi był twardy i gotowy. Jimin wziął męskość swojej miłości w rękę i włożył go do ust. Za pierwszym razem tylko czubek. Yoongi wepchnął się w usta Jimina, sprawiając, że Jimin uśmiechnął się lekko do swojego spragnionego kochanka. Jimin włożył całą męskość do buzi i mocno ssał, z jękami Yoongiego w tle. Jimin lizał cały czas mocno aż do momentu gdy jego chłopak był na krawędzi i doszedł.

Jimin wstał po wytarciu twarzy, a Yoongi podciągnął sobie spodnie, po czym wstał, oparł ręce na biodra Jimina i wciągnął go do kolejnego pocałunku. Chwile potem po odsunięciu poszli do łóżka. Jimin natychmiast stał się małą łyżeczką, gdy Yoongi mocno trzymał go w swoich ramionach.

𝓽𝓱𝓪𝓷𝓴 𝔂𝓸𝓾
𝙉𝙚𝙭𝙩 [ 𝙣𝙞𝙚𝙙𝙯𝙞𝙚𝙡𝙖]

𝓢𝓤𝓖𝓟𝓐𝓡𝓚

Yoonmin smut~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz