Yoongi POV
Wychodziłem ze studia i szedłem do kuchni po butelkę wody przed powrotem do pracy; zauważyłem Jimina na kanapie, przytulał się do Taehyunga, miał nogę wokół talii Tae i ramiona wokół jego ramion. Warknąłem na ten widok spoglądając na nich.
Jimin przechylił głowę, zauważył mnie i się uśmiechnął. Wstał i podszedł do mnie, owijając ramiona wokół mojej szyi i całując mnie w usta, podniosłem na niego brew; Jimin powoli zaczął ocierać się o mnie w dokuczliwy sposób.
Zaczynał mnie denerwować i wcale mi się to nie podobało. Powstrzymałem Jimina przed ocieraniem się o mnie, trzymając mocniej jego biodra, skomlał „ h-hyung hej, t-to trochę b-boli" Jimin się jąkał i oblał rumieńcem. Uśmiechnąłem się do niego i otarłem się o jego biodra. Spojrzał na mnie tymi swoimi czerwonymi i pulchnymi ustami, o Boże jak ja pragnę się nimi zająć.
Złapałem Jimna za rękę i wciągnąłem go do mojej sypialni, zamykając za nami drzwi.
Jimin POV
Tylko drażniłem się z Yoongi-hyungiem! A teraz zabiera mnie do swojego pokoju.Martwię się o to, co zrobi... prawdopodobnie skarci mnie, a potem jeszcze powie Jin-hyungowi że to moja wina! O nie tak się bawić nie będziemy. Aish dlaczego musi mnie tak nienawidzić?
Zanim zdążyłem wytłumaczyć się mojemu hyungowi, przyszpilił mnie do ściany z takim gorącym uśmieszkiem. Postanowiłem zapytać co robi, ale zanim zdążyłem zaatakował moje usta.
Szybko wczułem się w ten pocałunek; jego usta były tak ciepłe i słodkie, tak bardzo je kocham . Polizał moją dolną wargę, a ja pozwoliłem mu włożyć język do mojej buzi. Lekko gryzłem go w język i ssałem jego usta. Odsunął się, ale tylko po to, by ponownie zaatakować ustami moją szyje.
„Y-yoongi-hyung? C-co ty ro-robisz?" Wypytywałem go, a on tylko mruczał, całował moją szyje i szepnął mi do ucha „Nie podoba ci się?~"
Kolana mi miękły i nie mogłem wypowiedzieć ani słowa, zamiast tego jęknąłem w odpowiedzi. Hyung uśmiechnął się i znów zaczął całować, gryźć i ssać moją skórę . Jęknąłem kiedy znalazł moje słodkie miejsce. Odsunął się od mojej szyi, podziwiając bordową malinkę, którą zostawił na mojej szyi.
Hyung owinął ramiona wokół mojej talii i zaprowadził mnie do łóżka i delikatnie położył, po czym podszedł do swojego stolika i wyciągnął parę różowych, puszystych kajdanek. Sapnąłem, a on to zauważył; myśl o kajdankach doprowadzała mnie do szaleństwa.
Yoongi-hyung zdjął mi koszulkę i przewrócił mnie na brzuch, po czym przykuł moje ręce. Pocałował delikatnie tył mojej szyi i delikatnie przesunął palcami po mojej skórze. To uczucie wystarczyło, żebym zaczął ciągnąć za kajdanki. Hyung uśmiechnął się i zsunął ręce w dół do moich bioder i otarł się o mój tyłek, sprawiając że jęknąłem .
Yoongi POV
Jimin stękał pode mną; ah muzyka dla moich uszów. Przestałem się ocierać o niego, ściągnąłem jego resztę ubrań i odrzuciłem na bok, i tak nie będa nam do niczego potrzebne pff. Wracając zrobiłem to samo z jego bokserkami. Otarłem boki Jimina, na co on zaskomlał, zaśmiałem się lekko, widząc jak pociągnął za kajdanki.
Zdjąłem spodnie i nałożyłem trochę lubrykantu, zanim ustawiłem się do Jimina. Wszedłem w niego , powodując u niego jęki. Czekałem chwilę, aż się przyzwyczai.
Jimin POV
Ukryłem twarz w poduszkach, aby stłumić dźwięki wydobywające się z moich ust. Yoongi-hyung wchodził we mnie i wychodził, za każdym razem jego czubek uderzał w moją prostatę. Zaczynał pchać szybciej; można było usłyszeć jak nasze ciała uderzają o siebie. Naciągałem kajdanki, im bardziej to robiłem, tym mocniej we mnie wchodzi co sprawiało że czuje się jak w niebie a może w piekle ? Przygryzałem wargi żeby się uspokoić gdy Yoongi hyung pochylił się nade mną, żeby pocałować mnie w szyje po czym szepnął mi do ucha „proszę chce cie słyszeć kochanie~"
Same jego słowa sprawiły, że zacząłem krzyczeć dla niego . Miałem motylki w brzuchu, ja czułem że zaraz dojdę. Hyung zacisnął dłoń na moim członku i zaczął po nim przesuwać. Przytłaczająca satysfakcja wzięła górę, doszłem. Yoongi wyszedł i zrobił to samo.
Hyung wstał i zdjął mnie z łóżka. Przewrócił mnie i przyciągnął bliżej. Objąłem go ramionami i przytuliłem się do jego klatki piersiowej. Czułem miłość w tym pokoju, to nie było pożądanie, to była miłość.
𝓣𝓱𝓪𝓷𝓴 𝔂𝓸𝓾
𝙉𝙚𝙭𝙩 [ 𝙥𝙞𝙖𝙩𝙚𝙠]𝙉𝙀𝙒
𝓢𝓤𝓖𝓟𝓐𝓡𝓚