PART 12

594 60 347
                                    

Mantaps ah laki aku ni 😃 kome ada? Takda kan~ 😏 *aku kena lempar ke planet lain oleh kome*

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mantaps ah laki aku ni 😃 kome ada? Takda kan~ 😏 *aku kena lempar ke planet lain oleh kome*

Pfft.

Btw~ ini aku dah buat petang tadi sampai malam dok dalam draft. Aku cadang nak double update tapi setiap malam, aku ngan member aku main mobile legends sampai kul 1 pagi. Mantaps ah 😌

Gadis itu, Eunha, memegang tangan Jungkook dengan rayuan.



Eunha: Jungkook Babyyy~! Janganlah putus ngan ai~! *Merengek* apa salah ai kat u Baby~? Bagi tahu ai~ kalau ai ada buat salah apa apa, maafkan lah ai~

Jungkook: *mendengus* Hey, Eunha! Kau dengar sini eh?! Kau tu cuma Game aku ja! Faham tak Game?! Kau pun tahu kan tapi tu lah kau tu.. Tak faham bahasa agaknya.

Eunha: I Know But, ai dah terjatuh cinta kat u Babyyyyyy~! *Merayu merengek sampai nangis* Please Baby~? Getback ngan ai Please~?

Jungkook: Hell No! I'm So Sorry, Jung Eunha. Kau cari lah namja yang lebih baik dari aku.

Eunha: Nooooo! *Geleng kepala lelaju* ai nak u jugak! Ai tak nak namja lain! Please! *Goncang goncang tangan Jungkook ngan rayuannya*



Jungkook memejamkan matanya. Jungkook Stress.

(Baru kau tahu.. Nak sangat jadi playboy. Ni baru sorang.. Kalau ramai? Mampuih hang noh)

Taehyung melihat Jungkook sudah Stress dengan tingkah si Eunha itu. Taehyung letak botolnya di atas meja lalu bangun dari kerusinya.

Taehyung pergi ke arah mereka dan tarik tangan Jungkook sambil menolak tangan Eunha dengan kasar. Eunha terkejut dengan mulut ternganga kecil.

Eunha terpegun melihat kehenseman Taehyung itu tetapi hatinya tetap memilih Jungkook.

Jungkook pun terkejut dengan muka berkerut dan pandang Taehyung itu.

Taehyung menggenggam tangan Jungkook dengan erat. Jungkook tengok tangannya di pegang erat oleh tangan Taehyung.



V: Kau.. Jangan jumpa Jungkook ni lagi. *Deep voice*

Eunha: *melopong* k-kau si-siapa?!

V: Aku?



Taehyung mengangkat kening sebelah dengan senyuman sengit sedikit. Jungkook mengasyik tengok rupa Taehyung dan terkejut tengok reaksi Taehyung itu.

Jungkook terkebil - kebil. Jungkook merasa tidak salah tengok reaksi Taehyung itu. Keeee salah?



V: Boyfriend baru Jungkook.



Selamba Taehyung berkata begitu. Jungkook mendengar itu terus tercengang. Eunha terkejut lagi. Eunha memegang kepalanya sambil geleng kepala sampai berundur ke belakang.

Budak Nerds And Pembuli [TK&KJ][Malay]Where stories live. Discover now