PART 7

508 65 216
                                    

Nak tahu cerita tak--

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nak tahu cerita tak--

Beberapa hari kemudian.

Taehyung masuk ke bilik Kai dan tengok Kai sedang bermain phone dengan memakai Earphone. Muka Kai terlalu serius.

Taehyung mengerutkan keningnya dan pergi ke arah Kai. Kai masih tak sedar ada orang masuk ke biliknya.

Taehyung dengan senyap - senyap dan mengintip phone Kai. Mata Taehyung terbeliak dan mulut ternganga.



V: WOOOIIII!



Kai terkejut dan hampir sahaja nak jatuh phone-nya. Kai menoleh dengan reaksi terkejut lalu sorok phone-nya di dadanya.



Kai: Sejak bila kau masuk?! *Tarik earphone*

V: Baru ja.. Kau tengok apa bodoh?! Kau gila?!

Kai: Tsk~! Berapa lama kau tengok?!

V: Aku rasa dalam masa *berfikir* 5 saat? *Tunjuk 5 jarinya*



Kai terdiam. Taehyung berkebil - kebil mata sahaja.



V: Kau ni.. Kenapa kau tengok benda tu?

Kai: Kau pernah tengok ke?

V: Tak pernah.. *garu kepala*

Kai: Nak tengok? Ini rahsia kita berdua ja, k?

V: Hmmm~ *berfikir* boleh jugak!



Taehyung naik ke katil Kai dengan semangat dan duduk di sebelah Kai.



V: Manoi~?

Kai: Tsk~! Tak sabaq nampak?



Taehyung tersengih. Kai ambil bantalnya dan baring meniarap lalu bantalnya di letak di hadapannya dan sandarkan phone-nya secara melintang ke bantal.

Taehyung ikut baring meniarap di sebelah Kai.



Kai: Sedia eh? Kau kena tahan tau.

V: Eoh? Mmmh~ okey~



Kai mengulangkan video yang di tengoknya.

Minit ke 2, sudah mula tunjuk aksi yang agak mengghairahkan. Taehyung melopong. Kai mah sudah biasa dan tengok sahaja apa yang dua pasangan itu buat.

Selesai habis tonton itu, Kai pandang muka Taehyung yang sudah kemerahan. Taehyung menggeleng kepala sambil genggam kepalanya.



Kai: Kau okey tak? Nak tengok lagi?

V: *dongak n pandang Kai di sebelahnya* cara yang sama macam ni?

Kai: Yaa~ But.. Kita tengok ni laki ngan pompuan ja. And Now, kita tengok yang laki ngan laki pulak. Gay~? Mahu?

Budak Nerds And Pembuli [TK&KJ][Malay]Where stories live. Discover now