☣️Intro

18 2 0
                                    

"တခါတလေ အဆိပ်မိတာကို ကုသဖို့ အဆိပ် ကနေပဲဖြေဆေးပြန်ထုတ်ရတယ်"

"လူတွေက အရူးမျိုးတွေဗျ ပူလောင်တယ်ဆိုတဲ့အရာတွေကိုမှ လိုလိုချင်ချင်တမ်းတကြတယ်...

အာမှားလို့ တခါတလေ အပူလောင်ဆုံးအရာတွေကနေသာ အရသာရှိဆုံး ခံစားလို့အကောင်းဆုံး အရာတွေကိုရနိုင်ကြတာမဟုတ်လား..

ကျရှုံးခြင်းဆိုတဲ့ အမှားတွေများလာမှ သင် ခန်းစာတွေက တဆင့် အောင်မြင်ခြင်းဆိုတဲ့အမှန်တွေဆီ ဉီးတည်လာသလိုပေါ့"

"ဒါဆိုချစ်ခြင်းတရားကကော အေးမြလားပူလောင်လား?"

"ဓာတ်မတည့်တဲ့ ဓာတုပစ္စည်း၂ခုကိုဖန်ပုလင်းထဲရော ထည့်လိုက်ရင် ဆူပွက်ပေါက်ကွဲတတ်သလို

သဘာ၀ အကျင့်စရိုက် ပင်ကိုယ်ဗီဇအရာရာတိုင်း နက္ခတ်နဲ့ပြောင်းပြန် ဆန့်ကျင်နေတဲ့အရာ၂ခု သာပေါင်းစည်းခဲ့ရင် အဆိပ်သင့်လာနိုင်သလိုပေါ့"

"ဟာမေ့လို့ ကျွန်တော်လဲ အရူးပဲဗျ လူတွေရူးသွပ်ကြသလို ကျွန်တော့လို Satanရဲ့သားတော်တောင် နိမ့်ကျတဲ့လူသားတွေ ရဲ့ဓာတ်တွေကူးနေပြီထင်ပါတယ်"

"ကျွန်တော့အတွက်တော့ မင်းက နှလုံးသား
ထဲထိ တဆစ်ဆစ်နဲ့ကိုက်ခဲခံစားချင်တဲ့အလို
ချင် တောင့်တရဆုံး အဆိပ်"

☣️☣️☣️☣️☣️☣️☣️☣️☣️☣️☣️☣️☣️

NOTE:ခုမှပထမဆုံးစရေးတဲ့FICမို့လို့မသေသပ်မသပ်ရပ်တာတွေရှိရင် သည်းခံပေးကြပါလို့🙏

Zawgyi☣️

"တခါတေလ အဆိပ္မိတာကို ကုသဖို႔ အဆိပ္ ကေနပဲေျဖေဆးျပန္ထုတ္ရတယ္"

"လူေတြက အရူးမ်ိဳးေတြဗ် ပူေလာင္တယ္ဆိုတဲ့အရာေတြကိုမွ လိုလိုခ်င္ခ်င္တမ္းတၾကတယ္...

အာမွားလို႔ တခါတေလအပူေလာင္ဆံုးအရာေတြကေနသာ အရသာရိွဆံုး ခံစားလို႔အေကာင္းဆံုး အရာေတြကိုရႏိုင္ၾကတာမဟုတ္လား..

က်ရႈံးျခင္းဆိုတဲ့ အမွားေတြမ်ားလာမွ သင္ ခန္းစာေတြက တဆင့္ ေအာင္ျမင္ျခင္းဆိုတဲ့အမွန္ေတြဆီ ဉီးတည္လာသလိုေပါ့"

"ဒါဆိုခ်စ္ျခင္းတရားကေကာေအးျမလားပူေလာင္လား?"

"ဓာတ္မတည့္တဲ့ ဓာတုပစၥည္း၂ခုကိုဖန္ပုလင္းထဲေရာ ထည့္လိုက္ရင္ ဆူပြက္ေပါက္ကြဲတတ္သလို

သဘာ၀ အက်င့္စရိုက္ ပင္ကိုယ္ဗီဇအရာရာတိုင္း နကၡတ္နဲ႔ေျပာင္းျပန္ ဆန္႔က်င္ေနတဲ့အရာ၂ခု သာေပါင္းစည္းခဲ့ရင္ အဆိပ္သင့္လာႏိုင္သလိုေပါ့"

"ဟာေမ့လို႔ကြၽန္ေတာ္လဲ အရူးပဲဗ် လူေတြရူးသြပ္ၾကသလို ကြၽန္ေတာ့လို Satanရဲ့သားေတာ္ေတာင္ နိမ့္က်တဲ့လူသားေတြ ရဲ့ဓာတ္ေတြကူးေနၿပီထင္ပါတယ္"

"ကြၽန္ေတာ့အတြက္ေတာ့ မင္းက ႏွလံုးသားထဲထိတဆစ္ဆစ္နဲ႔ ကိုက္ခဲခံစားခ်င္တဲ့ အလိုခ်င္ေတာင့္တရဆံုးအဆိပ္"

☣️☣️☣️☣️☣️☣️☣️☣️☣️☣️☣️☣️☣️

NOTE:ခုမွပထမဆံုးစေရးတဲ့FICမို႔လို႔မေသသပ္မသပ္ရပ္တာေတြရိွရင္သည္းခံေပးၾကပါလို႔🙏

☣️TOXIC(အဆိပ်)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz