kıskançlık

6 3 0
                                    

Büşra 'dan

Asansör' den indiğimde avukatlık bölümünü arıyordum taki canım ikizim karşıma çıkana kadar hemen yetişip boynuna sarıldım. Arkasında bir çocuk bize bakıyordu.Benim baktığımı fark edince bizim yanımıza geldi. Mert  çocuğu fark edince gülümseyip tanıttı.  

Mert=ikiz bak bu arkadaşım Baran hem aynı okulda hem de aynı yerde staj yapıyoruz dedi.

Mert hemen Baran adında olan çocuğa döndü ve;

Baran bu güzellik ise benim ikizim dedi.

Ben son lafına gülümseyip Baran döndüm. 
Memnun oldum .Haa bu arada ikizim söylemedi ama ben söylüyorum adım Büşra  diyip gülümsedim.

Baran da gülümseyip
Memnun oldum Büşra dedi. Hemen merte dönüp
Mert ne zaman çıkarsın diye sordum. O ise başını iki yana sallayıp bilmiyorum canım  daha öğrenemedik dedi.

Bende gülümseyip tamam canım öğrenirsin neyse ben babamın yanına yarın işe başlıyorum . Bugün boşum eğer istersen yanında kalabilirim diyip ikiliye baktım.Mert kararsız bir şekilde  bakarken sanki Baran ne diyeceğini bilmeyen arkadaşına bakıp sonra bana dönüp

Olur Büşra kal sıkıntı yok abim kızmaz dedi.
Ben Barana dönüp

Abin mi? Dedim.

Evet öyle abim şirketin başında dediğinde bir şey demedim.

Bu kısa konuşmadan sonra üçümüz staj bölümüne girip sohbet etmeye başladık. Güle eğlene konuşurken birinin içeriye kızgın boğa gibi dalması beni korkuttu. Bakınca asansördeki adam olduğunu anladım ama neden bize öyle baktığını anlamadım. Birden Baran burası iş yeri dedikodu yeri değil diye bağırınca bende sinir kat sayısı arttı. "Ne yani bana dedikoducu diyor bu hanzo kılıklı yakışıklı 😂"
Baranın konuşması ile adama bakmayı kestim.
-abi bu arkadaşım Mert okuldan benle beraber staj yapacak burda, buda ikizi Büşra merti ziyarete gelmiş diyince adamın bakışı bana kaydı sanki tüm siniri geçmiş gibi gülümseyip tekrar eski haline döndü. "Ne güzel gülüyorsun zalimin oğlu ".
-bende Karan bora Karahan  bu şirketin sahibi ve ceosuyum.
Elimi sıkınca tüm bedenim titremeye başladı. Bana ne oluyor ya ...


Karan bora'dan

Odama gectim geçmesine de ben kızı tanımayı unuttum onu kıskanmış gibi oldum anlamadım kendimi. Neyse işime döndüm biraz zaman geçince asistanım kapımı çalıp girdi. Her zamanki gibi patavatsız gel demeden geliyor...
-sana gel demeden neden geliyorsun?
-efendim kusura bakmayın Baran bey işinin başında değil ondan geldim sizi bilgilendirmek için diyince bende merak edip odasına doğru ilerledim. Odaya varmadan Mert denen çocuğun odasından gelen kahkaha sesleri beni iyice sinirlendirdi.  Odasının kapısına gelince baranın da onlarla olduğunu ve samimi bir şekilde gülüp konuşmaları beni çıldırtı. Hızla içeri girmem kızı korkutmuş olsada kendinden ödün vermeyip oturması şaşırttı beni,fakat göstermedim. Baran ile sinirli konuşunca bizi tanıttı ve benim bu tanışmada onların ikiz olmaları  beni mutlu etti . Neden mutlu oldum bilmiyorum ama bu kıza karşı olduğuna eminim. Tanışmadan sonra ordan uzaklaştım ,sarışının isminin Büşra olduğunu öğrendim bu bile bana şimdilik yetti...








Oy vermeyi unutmayın!!!!

mardin de aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin