hat

1.6K 82 2
                                    


2021. 05. 23. Vasárnap


KEDVES FORMA-1 RAJONGÓK! KÖSZÖNTJÜK ÖNÖKET A 2021-ES MONACOI NAGYDÍJON. A FELVEZETŐ KÖR PILLANATOKON BELÜL KEZDŐDIK.

A hangosbemondóból ismét áradtak az izgalomtól túlfűtött hangok. A lelátó összes résztvevője izgatottam dőlt a korlátnak és tekintetüket csak a pályán tartották. Percekkel ezelőtt derült ki, hogy Charles Leclerc nem tud elindulni a versenyen az autó egy nagyobb hibája miatt. Többek szitkozódva fogadták a hírt, de olyanok is voltak, akik örültek, hogy ezzel a kedvencük előrébb indulhat egy hellyel. Én személy szerint sajnáltam a Ferrari pilótáját, hiszen mégis csak hazai pályán indulhatott volna az első helyről.

A felvezető kör 2 percnél többet nem vett igénybe. A pilóták a jól megszokott módon sorakoztak fel a megfelelő rajtrácsokhoz, majd velük együtt a szurkolók is izgatottan várták a piros lámpák kialvását. Őrült tempóba kezdtek már az első pillanattól kezdve.

A monacoi pálya izgalmasnak, de mégis monotonnak számított mindig is. Mivel városi pálya ezért kevés az előzési lehetőség, de pont ettől izgalmas is. Több a kanyar és szűkebb az út.

Az egész lelátó hangos szurkolással kísérte végig a versenyt. Elsőként Verstappen ért célba, aminek kétségkívül édesapám örült a legjobban. Elő tört belőle a szurkoló és hangos kiáltásokkal mutatta ki a hatalmas örömét.

Viszont a bal oldalamon ülő (vagyis inkább álló) lány is hasonló reakciókban tört ki másodpercekkel később. Lando Norris a 3. helyet tudta megszerezni magának. Flo szinte megőrült és az arcán látható őszinte öröm rám is rám ragadt. Derek is szinte magán kívül volt Lando eredménye miatt, pontosan ugyan úgy, mint ahogy mi. Ott álltunk visongva mind a négyen, miközben az adrenalin folyamatosan nőtt bennem.

-NEM HISZEM EL. -ordibálta Derek.

-Oda kell mennem Landohoz. -próbálta Flo túl kiabálni a tömeg zaját.

-Ilyenkor nem mehetünk be oda. -válaszolt Derek. Ő nyilván nem tudja, hogy Flo valójában kicsoda.

-Én igen. -vonta meg a lány mosolyogva a vállát.

-Ott dolgozik valakid? -érdeklődött a testvérem, én pedig a fejemet kapkodtam közöttük.

-Úgy is mondhatjuk. -Flo arca az örömtől teljesen kipirult.

-Mázlista. -mormogta a testvérem.

-Ha te is ott dolgoznál, akkor én is bemehetnék. -ütögettem meg Derek vállát. Először féltem ezt mondani, mivel ezzel kiderülne Flo titka, viszont a lány a mondatom után bólintott egy aprót, mintha engedélyt adna.

-Ezt úgy mondod, mintha Flo testvére dolgozna ott. -forgatta a szemét Derek.

-Mivel a testvérem dolgozik a McLarennél. -kapcsolódott be az említett lány is.

-De király! Melyik részen? -kérdezte Derek csillogó szemekkel.

-A legveszélyesebben. -a lány válaszai ennél félreérthetőbbek nem is lehettek volna.

-Hogy hívják? Hátha hallottam már róla. -faggatózott tovább Derek.

-Név nélkül is tudod. Nézz oda a pódiumra. Ott áll a harmadik helyen. -mutatott Lando irányába.

Derek szó szerint megfagyott. Látszott rajta, hogy nem tudja eldönteni, hogy Flo komolyan beszél-e vagy csak hülyéskedik. Kikerekedett szemekkel nézte hol a mellettünk álló lányt, hol a pódium harmadik fokán álló fiatal pilótát.

𝐌𝐞𝐧𝐞𝐝𝐞́𝐤 || 𝐋𝐚𝐧𝐝𝐨 𝐍𝐨𝐫𝐫𝐢𝐬 ||Where stories live. Discover now